مرکز خیریه کانون «سابقون» خدماتی از جمله مساعدت مالی، جهیزیه و بسته های معیشتی را به نیازمندان ارائه می کند


مرکز خیریه کانون «سابقون» خدماتی از جمله مساعدت مالی، جهیزیه و بسته های معیشتی را به نیازمندان ارائه می کند

شکوهی، راه اندازی کارگاه های صنایع چوب و خیاطی را از برنامه های کانون «سابقون» در جهت کارافرینی و اشتغالزایی برشمرد و گفت: مرکز خیریه کانون نیز ضمن شناسایی خانواده های نیازمند خدماتی از جمله مساعدت مالی، جهیزیه و بسته های معیشتی را ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «میثم شکوهی» امروز (پنج شنبه 2 تیر) در هفتمین نشست «همپای محراب» که با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «سابقون» شیراز، گفت: این کانون در سال 1387 به همت جمعی از طلاب و دانشجویان شهر در منطقه شرق شیراز راه اندازی شد و در بدو تاسیس آسیب های اجتماعی و اولویت های فرهنگی منطقه با استفاده از ظرفیت تجربی عناصر کانون شناسایی شد و فعالیت هایی آغاز شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سابقون» شیراز افزود: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در مقاطع تبلیغی شامل نمایشگاه ادیان و فرق ضاله که به صورت مستمر برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ها با هم افزایی و تعامل به نحو احسنت برگزار می شود، گفت: در بوستان های منطقه شرق شیراز در مناسبت های مذهبی غرفه های فرهنگی متعدد برگزار می شود که با حضور مشاورین خانواده همراه است.

شکوهی، فعالیت باشگاه ورزشی در کانون را ازجمله نکات جذب نوجوانان دختر و پسر به کانون دانست و خاطرنشان کرد: کلاس های ورزشی در مقاطع سنی نونهالان، کنوجوانان و جوانان به صورت مستمر در حال برگزاری است که مورد استقبال نیز واقع شده است.

وی، راه اندازی کارگاه های صنایع چوب و خیاطی را از برنامه های کانون در جهت کارافرینی و اشتغالزایی برشمرد و گفت: مرکز خیریه کانون نیز ضمن شناسایی خانواده های نیازمند خدماتی از جمله مساعدت مالی، جهیزیه و بسته های معیشتی را ارائه می کند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس