اردوی شنا ویژه نوجوانان کانون ‌«منتظران نور» جهرم برگزار شد


اردوی شنا ویژه نوجوانان کانون ‌«منتظران نور» جهرم برگزار شد

نیکجو گفت: اردوی شنا ویژه نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با ورود به فصل تابستان، ورزش مفرح شنا رونق بیشتری به خود می گیرد و در برنامه های اوقات فراغت بچه های مسجد گنجانده می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی هنری به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، برنامه های ورزشی مفرح و با نشاطی را در برنامه خود دارد، افزود: شنا نیز به عنوان یک تفریح خوب در فصل گرم پیش رو به طور ویژه دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه شنا به عنوان ورزشی که مورد تاکید بزرگان دین است با اقبال مسجدی ها واقع شده، عنوان کرد: با بهتر شدن اوضاع وخیم بیماری کرونا، و فعالیت مجدد استخرها، ورزش شنا نیز دوباره رونق گرفته و زمینه برای استفاده بچه های مسجد از استخرها نیز فراهم شده است.

نیکجو عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی این کانون فرهنگی هنری برنامه اردوی شنا ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی انجام شد که با استقبال خوب بچه های مسجد همراه بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم گفت: در این اردوی مفرح و با نشاط، جمعی از بچه های گروه نوجوانان «شهید هادی نعمتی» حضور داشتند که ساعتی را به ورزش مفرح شنا اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: این برنامه در استخر مجموعه ورزشی «شهید فرجام» برگزار و بچه های مسجد به طور رایگان در اردوی شنا شرکت کردند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟