اسپانسر البسه تیم ملی شاید خارجی باشد


اسپانسر البسه تیم ملی شاید خارجی باشد

طبق آن چه که سرپرست فدراسیون امروز گفت، ممکن است اسپانسر البسه تیم ملی در جام جهانی خارجی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رونمایی از لباس تیم‌های حاضر در جام جهانی، بخش جذابی است که هواداران تیم‌های راه‌یافته آن را پیگیری می‌کنند. تیم ملی ایران به‌عنوان یکی از 32 تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها، هنوز اسپانسر البسه خود را به‌صورت رسمی تعیین نکرده است. برخلاف آن چه که پیش از این گفته شده بود و طبق صحبت‌های امروز ماجدی، احتمال دارد حتی اسپانسر تیم ملی خارجی باشد.

در بسیاری از سایت‌های مربوط به کیت و کفش ورزشی از برند مجید به‌عنوان تامین‌کننده البسه تیم ملی یاد شده؛ برندی که در انتخابی جام جهانی، ملی‌پوشان لباس‌هایش را به تن می‌کردند. طبق گفته میرشاد ماجدی اما هنوز تامین‌کننده البسه تیم ملی در قطر 2022 نهایی نشده است.

سرپرست فدراسیون با اشاره به اولویت‌هایی که در نظر گفته شده در این خصوص تاکید کرد: فدراسیون فوتبال یک فراخوان داد و چند شرکت هم حضور داشتند. باید صرف و صلاح فدراسیون و داشته‌هایی که اسپانسر در اختیارمان می‌گذارد؛ در نظر بگیریم. شما می‌دانید که ما چه مشکلاتی قبلا داشتیم. با برندی که می‌بندی و نمی‌تواند البسه را تامین کند، نبندی بهتر است. بحث ما در هیئت‌رئیسه این بود که بتوانیم در حداقل زمان، حداکثر بهره را ببریم؛ یعنی البسه در دسترس ما باشد و بلافاصله بتوانیم از آن استفاده کنیم.

ماجدی در پاسخ به این سوال که برند البسه تیم ملی خارجی خواهد بود یا داخلی گفت: تا آخر هفته آینده این موضوع مشخص خواهد شد. به دنبال این هستیم که با یک برند ایرانی یا خارجی توافق کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در