والیبال ایران - آمریکا؛ سیاسی و سخت در مسیر شاگردان عطایی


والیبال ایران - آمریکا؛ سیاسی و سخت در مسیر شاگردان عطایی

رکنا ورزشی: تیم ملی والیبال ایران در جدالی سخت به مصاف آمریکا می‌رود.

به گزارش رکنا، هفته دوم لیگ ملت‌ها 2022 از روز سه‌شنبه 31 خرداد در2 شهر صوفیه بلغارستان و کوئزون فیلیپین آغاز شد که تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم این رقابت‌ها در شهر صوفیه به میدان می‌رود.

شاگردان بهروز عطایی در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف میزبان، یعنی بلغارستان رفتند و با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند. شاگردان عطایی تاکنون 2 برد (چین و استرالیا) و 3 شکست (هلند، ژاپن و بلغارستان) کسب کرده اند و با شش امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گیرند.

ازسوی دیگر تیم ملی والیبال آمریکا که هفته نخست را با چهار برد متوالی و صدرنشینی به پایان رساند، شب گذشته هم در پنجمین مسابقه خود با نتیجه 3 بر یک از سد صربستان عبور کرد. طبق آمار تیم‌های والیبال ایران و آمریکا تا کنون 19 مرتبه به مصاف هم رفته اند که آمریکایی‌ها در 19 مسابقه قبلی 13 بار فاتح میدان شدند. جوانان ملی‌پوش ایران در این بازی کار سختی خواهند داشت چرا که آمریکا یکی از تیم‌های پرافتخار والیبال محسوب می شود و در این دوره از آمادگی بالایی برخوردار است.

این در حالی است که عملکرد فعلی تیم ملی با انتقاد مردم در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده و حتی داورزنی رییس فدراسیون هم در صوفیه حاضرشد. البته رییس فدراسیون اعلام کرد که از عطایی و تیم ملی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان