واکنش توییترى رسایى براى شایعه تغییر حجت الاسلام حسین طائب :رییس سازمان اطلاعات سپاه ارتقا مى گیرد؟


در حالى که فضاى مجازى با این شایعه جدید همراه شده، کانال قدس از رسانه هاى جریان انقلابى نوشت: با وجود آنکه تصمیم نهایی در مورد تغییر حجت الاسلام طائب گرفته نشده، اما شنیده ها از ارتقای جایگاه ایشان، در سطح نهادهای اطلاعاتی کشور، حکایت...

واکنش توییترى رسایى براى شایعه "تغییر حجت الاسلام حسین طائب":رییس سازمان اطلاعات سپاه ارتقا مى گیرد؟

در حالى که فضاى مجازى با این شایعه جدید همراه شده، کانال قدس از رسانه هاى جریان انقلابى نوشت:


با وجود آنکه تصمیم نهایی در مورد تغییر حجت الاسلام طائب گرفته نشده، اما شنیده ها از ارتقای جایگاه ایشان، در سطح نهادهای اطلاعاتی کشور، حکایت می کند.


به نظر می رسد با حل نسبی موضوعات داخلی بخصوص در حوزه نفوذ و مقابله با جاسوسی و فساد اقتصادی، ورود حجت الاسلام طائب به معادلات کلان داخلی و خارجی برای رقم زدن آینده جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.


سفرهای متعدد و بی سابقه خارجی و دیدار با سران کشورهای همسایه و سرویس های اطلاعاتی آنها، در طی ماه های گذشته صورت گرفته و همه چیز آماده یک اقدام بزرگ است.


انفجار در پالایشگاه حیفا، ساقط کردن بالون جاسوسی ۲ میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی، نشت ماده سمی آمونیاک از یک کارخانه، حذف همه دیتای مربوط به شبکه توزیع اب و برق رژیم صهیونیستی، انفجار یا اتش سوزی در کارخانه کشتی سازی حیفا، منطقه صعنتی شهر قلنسوه، مخازن گاز حیفا و ترور چندین مقام و افسر موساد، بخشی از رویدادهایی است که در ماه های گذشته رژیم صهیونیستی با ان مواجهه و از مقابله با آن، عاجز بوده است.


رسانه های صهیونیستی در روزهای گذشته، با انتشار تصاویر رییس سازمان اطلاعات سپاه، به اجرای موفق عملیات از سوی سازمان اطلاعات سپاه در این رژیم اعتراف و ابراز نگرانی کرده اند.
این نگرانی ها تا جایی پیش رفته است که، اعضای ارشد تشکیلات دفاعی، ددی برنع، رئیس موساد، رونن بار، رئیس شین بت و اعضای ارشد شورای امنیت ملی، در رابطه با انتقام ایران از صهیونیست ها، وضعیت ویژه اعلام کرده‌اند.


تایمز اسرائیل هم به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست، حجت الاسلام حسین طائب را پشت تهدید امنیتی هفته گذشته علیه صهیونیست‌ها در ترکیه می‌داند. در همین حال، دستگاه‌های امنیتی صهیونیست هشدار داده‌اند که ایران در حال برنامه ریزی یک عملیات انتقام‌جویانه دیگر در ترکیه است.


حجت الاسلام طائب ارتقا پیدا میکند:
یا مسول راه اندازی یک یگان تهاجم اطلاعاتی خواهد شد و یا مسئول راهبری نهادهای اطلاعاتی کشور.

پ.ن؛

هیچ رسانه رسمى تاکنون در این زمینه خبرى منتشر نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران