بهره‌برداری از بازار خلازیر جهت عرضه اجناس دست دوم


بهره‌برداری از بازار خلازیر جهت عرضه اجناس دست دوم

بازار خلازیر جهت عرضه اجناس دست دوم با ۵۱۰ غرفه در فاز نخست با حضور مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش کالاهای دست دوم در بازار خلازیر در منطقه 19 ناحیه 3 با حضور مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران، حسین نظری معاون امور هماهنگی مناطق شهرداری تهران، حمید رضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، سید مهدی هدایت شهردار منطقه 19، قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به بهره برداری رسید.

بیگی با اشاره به بهره‌برداری بازار خلازیر اظهار کرد: این بازارچه بزرگ‌ترین بازار دست دوم فروشان بود که البته تعداد کسبه بازار دست دوم فروشان توپکایی استانبول بیشتر از این بازار است ولی در متراژ کوچک‌تر از بازار خلازیر است.

وی تصریح کرد: این بازار در متراژ 23 هزار متر و با 510 غرفه در فاز اول به بهره‌برداری رسیده است که البته فاز دوم آن نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید؛ این بازار ظرفیت 1000 غرفه دارد.

بهره‌برداری از بازار خلازیر جهت عرضه اجناس دست دوم

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به نحوه ثبت‌نام در این بازار خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق "سامانه بازار" شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مشخصات خود را ثبت‌نام کنند و در ادامه نیز غرفه در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بازار از طریق مناقصه به یکی از پیمانکاران واگذار شده است، گفت: حداکثر دریافت ماهیانه اجاره برای این بازار یک میلیون و 350 هزار تومان در ماه برای غرفه‌داران در نظر گرفته شده است.

بیگی با اشاره به استقرار کانکس نیروی انتظامی در بازار گفت: یکی از اهداف ما این است که در آینده نزدیک این مجموعه را از طریق پلتفرم هوشمندسازی کنیم علاوه بر اینکه تاکید ما بر جلوگیری از ورود اجناس سرقتی به بازار است.

وی همچنین درباره زمان ساعت کاری بازار خلازیر خاطرنشان کرد: این بازار هر هفته از دوشنبه تا جمعه فعال است اما فعالیت عمده مجموعه روزهای پنج‌شنبه و جمعه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره هزینه آماده‌سازی بازار خلازیر گفت: مبلغ 10 میلیارد تومان برای آماده‌سازی مجموعه هزینه شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر