با بیمه ورزشی بیمه سرمد آسوده خاطر ورزش کنید


با بیمه ورزشی بیمه سرمد آسوده خاطر ورزش کنید

شرکت بیمه سرمد برای مخاطبان خود، بیمه حوادث ورزشی را طراحی کرده است که می‌توانید با پرداخت مبلغ اندکی از این فرصت استفاده و خود را در برابر حوادث و اتفاقات ورزشی بیمه کنید.

با بیمه ورزشی بیمه سرمد آسوده خاطر ورزش کنید
بیمه ورزشی این اطمینان را به هر کسی می‌دهد که به صورت آماتور و یا حرفه‌ای به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازد بنابراین یکی از فعالیت‌های مفیدی که زندگی انسان را بهتر، سالم‌تر و زیباتر می‌کند، ورزش است.

برای این کار نیازی نیست که شما یک ورزشکار حرفه‌ای باشید، بلکه فقط باید کمی از زمان استراحت خود را به ورزش کردن اختصاص دهید.

اما این نکته مهم را فراموش نکنید که قبل از فعالیت ورزشی، چه در باشگاه و چه در خارج از باشگاه، از بیمه ورزشی خود مطمئن شوید.

حق بیمه‌ای که شما به عنوان بیمه ورزشی پرداخت می‌کنید بسیار ناچیز است، اما در گرو آن حوادث و اتفاقاتی که ممکن است برایتان هنگام ورزش کردم بی افتند، بسیار زیاد. پس بهتر است هر ورزشکاری بعد از خرید بیمه نامه ورزشی، فعالیت خود را در باشگاه و یا خارج از باشگاه آغاز کند.

در این گزارش با مزایای بیمه ورزشی آشنا شده و در انتها بهترین شرکت بیمه برای خرید این بیمه نامه نیز معرفی می‌شود.

بیمه ورزشی قراردادی بین یک ورزشکار با فدراسیون پزشکی و ورزشی است. در این قرارداد فدراسیون متعهد می‌شود در برابر گرفتن حق بیمه ورزشی و برای مدت یک سال، هزینه‌های مالی آسیب بدنی، نقص عضو و فوت احتمالی را که ممکن است برای ورزشکار در هنگام تمرین پیش بیاید را بپردازد.

بیمه ورزشی زیرمجموعه بیمه حوادث است که به‌صورت ویژه برای امور ورزشی دایر شده است. بدین ترتیب هرگونه فعالیت باشگاهی آماتور، حرفه‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی باید بیمه ورزشی داشته باشند.

البته ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای که در باشگاه‌ها فعالیت دارند، می‌دانند بیمه ورزشی اجباری است و ورزشکاران باید با داشتن بیمه ورزشی در ورزشگا‌ها حضور یابند. باشگاه‌ها و ورزشگاه‌های قانونی هم پیش از فعالیت ورزشی هر ورزشکار او را بیمه می‌کنند و حق بیمه او را به فدراسیون پرداخت می‌کنند.

همه ورزشکاران آماتور، حرفه‌ای، قهرمان‌های ورزشی، مدال‌آوران، ملی‌پوش‌ها، پیشکسوت‌های ورزشی، و کوهنوردان می‌توانند از این بیمه استفاده کنند. همچنین داشتن این بیمه برای مدیران باشگاه‌ها، لیدر‌های تیم‌های کوهنوردی، مربی‌ها و حتی کادر فنی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها هم الزامی است.

مزایای بیمه ورزشی

* دریافت هزینه هرگونه خسارت بدنی و نقص عضو که در زمان تمرین ورزشی رخ داده باشد.

* ادامه درمان ورزشکار در سال بعدِ پس از آسیب، که با تمدید به‌موقع کارت بیمه ورزشی صورت می‌گیرد.

* ورزشکارانی که سه سال پشت سر هم بیمه ورزشی داشته‌اند، در صورت بروز حادثه تا پنج برابرِ تعرفه دولتی غرامت دریافت می‌کنند.

* فرانشیز درمان ورزشکارانی که با دفترچه بیمه اقدام به درمان کرده‌اند، به صورت صددرصد پرداخت می‌شود.

* ورزشکارانِ دارای کارت بیمه از امکانات فدراسیون پزشکی ورزشی استان مانند فیزیوتراپی، ارتوپدی، تغذیه، روان‌شناسی ورزشی و کلاس‌های آموزشی برخوردار می‌شوند.

* ورزشکاران دارای مقام‌های آسیایی و جهانی از امکانات فدراسیون پزشکی ورزشی به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند.

* ورزشکارانی که کارت بیمه ورزشی دارند، در صورت نیاز به عمل جراحی، هزینه کمتری برای عمل خود می‌پردازند.

* ورزشکاران دارای بیمه تکمیلی می‌توانند پیش از ارائه مدرک‌های درمانی به فدراسیون، از بیمه تکمیلی خود هم بهره‌ند گردند.

تعهدات بیمه ورزشی شامل مواردی است که در زمان تمرین ورزشی برای ورزشکار پیش آمده که در ادامه به آن اشاره شده است:

* پرداخت هزینه‌های درمان خسارتی که هنگام فعالیت ورزشی برای ورزشکار پیش آمده است
* پرداخت هزینه غرامت نقص عضوی که ورزشکار در هنگام تمرین ورزشی در باشگاه دچار آن شده است
* پرداخت غرامت فوت ناشی از فعالیت ورزشی ورزشکار که به وارث او پرداخت می‌شود

شرکت بیمه سرمد برای مخاطبان خود، بیمه حوادث ورزشی در خانه را طراحی کرده است که در طرح ۱ بیمه ورزش در خانه، ۴۳۶.۰۰۰ ریال به عنوان حق بیمه پراخت می‌کنید و می‌توانید از مزایای سرمایه فوت بیمه شده به مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و تعهد پزشکی ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بهره‌مند شوید.

در طرح ۲ این بیمه نامه می‌توانید مبلغ ۸۷۲.۰۰۰ ریال به عنوان حق بیمه پرداخت کنید و می‌توانید از مزایای سرمایه فوت بیمه شده به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و تعهد پزشکی ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بهره‌مند شوید.

در طرح ۳ این بیمه نامه می‌توانید مبلغ ۱.۳۰۸.۰۰۰ ریال به عنوان حق بیمه پرداخت کنید و می‌توانید از مزایای سرمایه فوت بیمه شده به مبلغ ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و تعهد پزشکی ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بهره‌مند شوید.

همچنین برای خرید این بیمه نامه می‌توانید به این اینجا مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل