(عکس) محبوبیت مدل موی پسرانه در بین زنان عربستان


(عکس) محبوبیت مدل موی پسرانه در بین زنان عربستان

یک آرایشگر در یک سالن در مرکز ریاض هم گفت: تقاضا برای مدل موی پسرانه افزایش یافته است. به گفته لامیس، هفت یا هشت مشتری از ۳۰ مشتری در هر روز آن را درخواست...

هرچه بر تعداد زنان شاغل در بازار کار عربستان افزوده می‌شود، مدل موی پسرانه به یک مدل موی کاربردی به جای موی بلند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد

به گزارش فرارو، تنها سه سال پس از آزادی پوشش و حجاب برای زنان در عربستان سعودی، اکنون مدل موی کوتاه به یکی از سبک‌های رایج بین زنان شاغل در این کشور تبدیل شده است. این درحالی است که تا پیش از متحول شدن جامعه، زنان سعودی بیشتر مدل موی بلند را می‌پسندیدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این مدل مو که در خاورمیانه به مدل موی پسرانه شهرت دارد، اکنون بین زنانی که هر روز بر تعداد آن‌ها در بازار کار عربستان افزوده می‌شود، محبوبیت پیدا کرده است.

براساس این گزارش از یکی از آرایشگاه‌ها در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، درخواست برای مدل موی کوتاه در این آرایشگاه افزایش یافته است و از هر ۳۰ مورد تقاضا برای کوتاه کردن مو، هفت تا هشت مورد درخواست موی پسرانه است.

برای صفی، که برای حفظ هویت خواستار استفاده از نام مستعار شد، این نگاه به عنوان نوعی محافظت در برابر توجه ناخواسته مردانه عمل می‌کند. او که یک پزشک است می‌گوید این کار به او اجازه می‌دهد تا روی بیمارانش تمرکز کند.

او گفت: مردم دوست دارند زنانگی را در ظاهر یک زن ببینند. این سبک مانند سپری است که از من در برابر مردم محافظت می‌کند و به من قدرت می‌دهد.

لامیس، یک آرایشگر در یک سالن در مرکز ریاض هم گفت: تقاضا برای مدل موی پسرانه افزایش یافته است. به گفته لامیس، هفت یا هشت مشتری از ۳۰ مشتری در هر روز آن را درخواست می‌کنند.

او گفت: این مدل اکنون بسیار محبوب شده است. تقاضا برای آن به ویژه پس از ورود زنان به بازار کار افزایش یافته است.

(عکس) محبوبیت مدل موی پسرانه در بین زنان عربستان

(عکس) محبوبیت مدل موی پسرانه در بین زنان عربستان

(عکس) محبوبیت مدل موی پسرانه در بین زنان عربستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟