دزدان گاردریل اتوبان آزادگان به دام افتادند


دزدان گاردریل اتوبان آزادگان به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان تجهیزات شهری و گاردریل اتوبان آزادگان خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران انتظامی کلانتری قیامدشت حین گشت زنی نامحسوس به ۲ نفر که در حاشیه پارک در حال پرسه زنی بودند، مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مراقبت‌های ویژه ادامه داشت تا اینکه متهمان مشغول سرقت تجهیزات ایستگاه آبیاری و سرقت دریچه آهنی اداره گاز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: سارقان در یک عملیات ضربتی در محل دستگیر و تعدادی اموال مسروقه شامل تعدادی کفکش و دریچه اداره گاز از سارقان کشف شد.

در پی جوئی‌های انتظامی، سارقان به ۴ فقره سرقت تجهیزات آبیاری و دریچه فاضلاب و همچنین یک فقره زورگیری معترف و با تکمیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

نحوه دستگیری دزدان گاردریل

او افزود: در پی اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی سرقت گاردریل‌های "اتوبان آزادگان" در محدوده سیزده آبان تیم عملیات کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان سریعا به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از حضور ماموران، مشاهده شد که ۲ نفر در حال بازکردن پیچ‌ها و سرقت گاردریل هستند که طی یک عملیات ضربتی سارقان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

دزدان گاردریل اتوبان آزادگان به دام افتادند

سرهنگ جلیلیان گفت: در تحقیقات بعمل آمده، متهمان اظهار داشتند پس از بازکردن پیچ‌های گاردریل دیگر همدستمان با خودروی وانت نیسان سریعا به محل آمده و گاردریل‌ها را بار وانت نیسان کرده و بفروش می‌رساندند.

متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید