عنایتی: بعد از جلسه با آجورلو، توهین‌ها خیلی کم بود/به دستیاری ساپینتو فکر نمی‌کنم


عنایتی: بعد از جلسه با آجورلو، توهین‌ها خیلی کم بود/به دستیاری ساپینتو فکر نمی‌کنم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌خواهم از بحث سرمربیگری دور شوم و به دستیاری ساپینتو فکر نکردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی در مورد اینکه در فصل جدید لیگ برتر چه برنامه‌ای خواهد داشت، عنوان کرد: اول اینکه سرمربیگری ساکت الهامی در تیم هوادارا را تبریک می گویم. ان شاءالله موفق باشد. از دوستان خوبم تشکر می کنم. فصل خیلی خوبی را در لیگ برتر داشتیم. سه سالی که در هوادار بودم به اهدافمان رسیدیم. امسال شرایط به گونه ای پیش رفت که نتوانستیم در خدمت دوستان باشیم. برایشان آرزوی موفقیت می کنم. پیشنهاداتی وجود دارد و در حال بررسی هستیم. همه ما برای آینده برنامه ریزی داریم. می خواهم جایی کار کنم که از هر لحاظ برایم آرامش ایجاد شود. اگر پیشنهادی بود که این شرایط را داشت قبول می کنم در غیر این صورت با بیرون نشستن هیچ مشکلی ندارم.

وی در خصوص حاشیه هایی که پس از جلسه با مدیرعامل استقلال ایجاد شد، گفت: هجمه در صفحات مجازی وجود دارد. برای باشگاه استقلال حساسیت وجود داشت. به آجورلو و تیمش تبریک می گویم. مربی آوردند که همه باید از او حمایت کنند. تمام توانشان را برای موفقیت این مربی باید به کار بگیرند. من هم صحبت کردم. توهین ها به من خیلی کم بود. همه نگران بودند اتفاقاتی که قبلا برای دوستان افتاده بود، برای من هم بیفتد اما مربیگری جای ترس نیست. باید ریسک کنید. به دل مشکلات بروید و آنجا اتفاقات بزرگ برای شما رقم می خورد. قرار نیست اگر کسی موفق نشده شما هم موفق نشوید یا کسی موفق شده شما هم صددرصد موفق باشید. این کار مربیگری است. الان به عنوان یک هوادار به باشگاه هوادار بابت انتخاب سرمربی تبریک می گویم. ان شاالله با قدرت جلو بروند و در لیگ موفق باشند.

پیشکسوت استقلال در مورد ناراحتی وریا غفوری گفت: او از نظر فنی و اخلاقی و رهبری تیم، برای استقلال پوئن خیلی خوبی است. باید شرایطی را ایجاد کنیم که بزرگان احترام بیشتری داشته باشند. هنوز یاد نگرفته ایم که چگونه حرفه ای رفتار کنیم و این خیلی بد است. خیلی راحت می شود با یک جشن و احترام خوب یک بازیکن را دعوت و از او قدردانی کرد. من خودم نمی پسندم. لیگ ما حرفه ای نیست. فقط اسم آن را دارد. نه از نظر سخت افزاد و نه از نظر امکانات هیچ چیزی را شبیه به لیگ حرفه ای نمی بینیم ولی می توانیم کارهای کوچک را انجام بدهیم. وریا برای استقلال در شرایط خیلی سخت خیلی زحمت کشید. حتی یکی دو بازی هم حکم مربی و تدارکات و... را داشت. باید قدردان آدم هایی باشیم که زمانی کمک حالمان بودند. با شناختی که از آجورلو و دوستانش دارم مطمئنا اتفاق خوبی می افتد. اینطور نیست که رها شود.

عنایتی در مورد اینکه آیا حاضر است به عنوان مربی در کنار ساپینتو کار کند، اظهار داشت: برای خودم برنامه‌هایی دارم. مطمئنا او دستیارانی با خودش می آورد. هنوز به این موضوع خیلی جدی فکر نکرده ام. نمی خواهم از بحث سرمربیگری دور شوم. اخلاقم این است که می دانم چکار باید انجام بدهم. هنوزبه این موضوع فکر نکرده‌ام.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسید، در جلسه با آجورلو به توافق نهایی رسیده اما هجمه‌ها باعث شد سرمربی استقلال نشود، گفت: اگر به عقب برگردیم همه این اتفاقات برای من افتاد. دو سه بار رفتم و برگشتم. هیچ وقت با استقلال صحبت مالی نداشتم. هر موقع احتیاج بود همه توانم را گذاشتم. هر کاری از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می دهم. موفق شدن یا نشدن در آینده مشخص می شود. باید کار کنید تا دیده شوید ولی هیچ موقع نتوانستم به استقلال نه بگویم. تا زمانی هم که باشم از استقلال و تیمی که خاطرات خیلی خوبی با آن دارم حمایت می کنم. این تیم هواداران بسیار خوب و با معرفتی دارد. هر کاری هم از دستم بر بیاید برای موفقیتش انجام می دهم.

وی در مورد شرایط نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: ما فقط اسم حرفه ای بودن را داریم. هیچکدام از کارهایمان حرفه ای نیست. همین الان ارقامی که در مورد بازیکنان مطرح می شود، شاید در دنیا خیلی عجیب و غریب نباشد اما برای ما خیلی شرایط وحشتناکی را ایجاد کرده چون چند تیم می توانند خیلی خوب خرید کنند. چند تیم متوسط هستند و چند تیم باید صبر کنند ببیند انتهای بازار چه چیزی گیرشان می آید. شفافیت مالی در هیچ کدام از باشگاه ها نیست.

عنایتی تصریح کرد: دو سه تیم همیشه در کورس قهرمانی هستند. چهار پنج تیم همیشه اواسط جدول با هم رقابت می کنند. چهار پنج تیم هم پایین جدول خودشان را به در و دیوار می زنند که سقوط نکنند. پس عجیب و غریب نیست که بازیکن ابتدا قرارداد ببندد و بعد تست پزشکی بدهد! واقعا عجیب و غریب است. همه این ها سازماندهی می خواهد. کار خیلی سختی هم نیست.اگر با برنامه بیشتر تیمی تشکیل شود و باشگاه برنامه ریزی خوبی داشته باشد همه این ها حل می شود ولی متاسفانه ما به این مسائل خیلی دیر فکر می کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم