ضرر 840 میلیون دلاری رژیم صهیونیستی در صورت برگزاری انتخابات


ضرر 840 میلیون دلاری رژیم صهیونیستی در صورت برگزاری انتخابات

رژیم صهیونیستی در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام متحمل ۸۴۰ میلیون دلار ضرر خواهد شد.

پایگاه خبری قدس نت در گزارشی به نقل از کانال ۱۲ عبری گزارش داد که طبق آمار یک موسسه صهیونیستی در صورت برگزاری پنجمین انتخابات در کمتر از ۴ سال، این رژیم هزینه‌ای حدود ۸۴۰ میلیون دلار متحمل خواهد شد و آسیب بزرگی به اقتصاد آن وارد خواهد شد.

این گزارش در ادامه با استناد به ارقام و اسناد نوشت: «تنها در روز انتخابات که یک تعطیلی با حقوق در اسرائیل است، حدود ۴۳۵ میلیون دلار ضرر به اقتصاد به آن وارد می‌کند که سهم کسب و کار‌های کوچک و متوسط در این زیان بین ۴۳ تا ۵۳ درصد است. همه هزینه‌های متحمل شده از شش انتخاباتی که از سال ۲۰۱۵ برگزار شده، که تنها ۵ روز آن از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ بوده، ۴ میلیارد دلار خواهد بود.»

به گزارش تایمز اسرائیل، ران تومر، رئیس کنفدراسیون تولیدکنندگان گفت که روز انتخابات برای کارگران باید لغو شود، زیرا در سال‌های اخیر به دلیل بی‌ثباتی سیاسی، بار مالی بزرگ و ناعادلانه‌ای بر دوش کارفرمایان افتاده است.

با توجه به هزینه هنگفت برگزاری انتخابات برای صهیونیست ها، روی کوهن، رئیس اتاق سازمان‌ها و شرکت‌های مستقل رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از شرکت‌ها و کارفرمایان خواست تا هزینه‌های انتخابات را از جیب خود و به صورت مستقل به کارمندانشان پرداخت کنند.

همچنین فرایند برگزاری انتخابات به نوبه خود نیز هزینه بالایی دارد. زیرا بودجه کمیسیون مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی با برگزاری هر انتخابات بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یافته و این بار به ۲۸۸ میلیون دلار رسیده است.

با افزایش تنش‌ها در کابینه رژیم صهیونیستی، روز گذشته پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در اولین گام برای برگزاری انتخابات زودهنگام به انحلال خود رای داد. این اقدام با ۱۱۰ رای مثبت تصویب شد. این انتخابات زودهنگام، پنجمین انتخاباتی است که در کمتر از ۴ سال در این رژیم برگزار می‌شود. در صورت انحلال پارلمان، یائیر لاپید، وزیر امور خارجه این رژیم، جانشین نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022