جلسه اول داوری 200 عنوان کتاب دینی کودک برگزار شد


جلسه اول داوری 200 عنوان کتاب دینی کودک برگزار شد

اولین جلسه داوری جشنواره کتاب های دینی کودک و نوجوان امروز آغاز شد و در نهایت نهایتا ۱۰ کتاب به عنوان منتخب اعلام خواهند شد.

جلسه اول داوری 200 عنوان کتاب دینی کودک برگزار شد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اولین جلسه داوری کتاب‌های دینی، یکم تیرماه با حضور مریم جلالی رئیس کارگروه ادبیات کودک و نوجوان انجمن ترویج زبان و ادب فارسی، معصومه محمدی دبیر علمی جشنواره کتاب‌های دینی کودک و نوجوان و داوران این دوره در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این جلسه که به مدت سه ساعت به طول انجامید با صحبت‌های رئیس کارگروه ادبیات آغاز شد، سپس دبیر علمی جشنواره دکتر محمدی از اعضای داوران که با خلوص نیت در این مدت همکاری داشت، قدردانی کرد و مواردی را درباره پایش اولیه، معیارهای عمومی و اختصاصی جشنواره، حضور داوران و تعامل و همفکری اعضا در جلسات داوری حضوری بیان کرد.

محمد دبیر علمی جشنواره کتاب‌های دینی کودک و نوجوان، با توجه به کاهش کرونا برای داوری و جمع‌بندی نهایی نیاز به تعامل و همفکری نزدیک داریم.

وی افزود: پس از پایش‌های اولیه نهایتاً تا سقف ده کتاب به عنوان منتخب اعلام و نامزدهای راه‌یافته به جشنواره از دل این ده کتاب انتخاب و معرفی خواهد شد.

در این جلسه بیش از دویست کتاب ارسالی به دبیرخانه بازبینی شد و پایش‌های نهایی صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها