9 روش کسب درآمد با گوشی موبایل


امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی، پیدا کردن مشاغل اینترنتی با موبایل، به یکی از راحت‌ترین راه‌های کسب درآمد تبدیل شده است. آمارها نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد ترافیک اینترنت دنیا، از طریق تلفن همراه مصرف می‌شود؛ این...

امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی، پیدا کردن مشاغل اینترنتی با موبایل، به یکی از راحت‌ترین راه‌های کسب درآمد تبدیل شده است. آمارها نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد ترافیک اینترنت دنیا، از طریق تلفن همراه مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای کسب درآمد از طریق موبایل است.

راه‌های کسب درآمد با موبایل بسیار زیاد است و می‌توانید به راحتی با استفاده از گوشی موبایل خود، به صورت آنلاین کار کنید و درآمد داشته باشید. در این مقاله، ‌۹ روش کسب درآمد از طریق گوشی موبایل را به شما معرفی می‌کنیم. فرقی نمی‌کند شما کدام روش را انتخاب کنید، زیرا هرکدام از این روش‌ها را که به صورت حرفه‌ای ادامه دهید به درآمد بسیار خوبی خواهید رسید.

چگونه می توان فقط با استفاده از گوشی موبایل به درآمد رسید؟9 روش کسب درآمد با گوشی موبایل

افراد زیادی هستند که فقط با استفاده از تلفن همراه، ماهانه درآمد بسیار زیادی کسب می‌کنند. برخی از این افراد، کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند و برخی هم با داشتن چندین صفحه در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ سایر کسب و کارها،‌ درآمد کسب می‌کنند. برای اینکه بتوانید فعالیت خود را در این زمینه شروع کنید، به سرمایه یا ابزار خاصی نیاز ندارید. شما می‌توانید فقط با استفاده از دانش و تخصصی که دارید، به صورت رایگان، درآمد کسب کنید. با استفاده از این روش‌ها فقط با داشتن یک گوشی موبایل هوشمند به همراه اینترنت، می‌توانید ماهانه درآمد میلیونی کسب کنید؛ تمام امکاناتی که نیاز دارید را تلفن همراه شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

انواع روش های کسب درآمد با موبایل

همان‌طور که قبلا گفتیم، امروزه بیشتر افراد وقت آزاد خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. شما می‌توانید از این فرصت به نفع خود و برای کسب درآمد استفاده کنید. در ادامه روش‌هایی را ذکر می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از گوشی همراه خود به سادگی درآمد کسب کنید.

بلاگری در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از داغ‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که محبوبیت بسیار زیادی، مخصوصا در ایران دارد و این امر باعث شده افراد بسیاری بتوانند از طریق آن کسب درآمد کنند. به جرأت می‌توان گفت یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد با گوشی موبایل، تولید محتوای اینستاگرامی است. اگر توانایی تولید محتوا در زمینه خاصی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به بلاگر شدن برای کسب درآمد فکر کنید. به بیان ساده، یک بلاگر اینستاگرام کسی است که به تولید محتوا در اینستاگرام می‌پردازد. محتواهای شما می‌تواند صوتی، تصویری، ویدویی و یا حتی متنی باشد. توجه داشته باشید، این که چه نوع محتوایی تولید می‌کنید مهم نیست. مهم این است که محتوای شما برای مخاطبانتان به قدری جذاب باشد که شما را دنبال کنند.

برای بلاگر شدن نیاز به امکانات عجیب و غریبی ندارید. فقط کافی است یک تلفن همراه هوشمند داشته باشید و یک اینترنت معمولی! برای موفقیت در این حوزه، باید استعدادهای خود را به خوبی بشناسید و بدانید چه قشری از جامعه را می‌خواهید جذب خود کنید. به این ترتیب می‌توانید بهترین محتوا را برای مخاطب خود تولید کنید و موفق شوید.

ساخت و فروش پیج اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی با موبایل، خرید و فروش پیج‌های اینستاگرام است. پیج‌های بسیار زیادی در اینستاگرام وجود دارند که عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و به دلایل مختلف می‌خواهد پیج خود را بفروشند. در مقابل، افراد بسیار زیادی نیز هستند که به تازگی می‌خواهد فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنند و زمان کافی برای ارتقا پیج خود ندارند و تصمیم می‌گیرند یک پیج مناسب با سابقه خوب را خریداری کنند.

شما می‌توانید پیج‌هایی که برای فروش گذاشته شده‌اند را بررسی کنید و بهترین گزینه‌ها را انتخاب و خریداری کنید. به این ترتیب می‌توانید این پیج‌ها را به کسانی که به دنبال خرید پیجی با سابقه خوب هستند، بفروشید و درآمد کسب کنید. توجه داشته باشید که برای فعالیت در این حوزه و کسب درآمد خوب، باید به خوبی با شبکه‌های اجتماعی آشنا باشید تا بتوانید بهترین گزینه‌ها را برای خرید و فروش انتخاب کنید.

تولید پادکست یا محتوای صوتی

از هر گوشی هوشمندی که استفاده ‌کنید، قطعا امکان ضبط صدا را دارد. با استفاده از این امکان، می‌توانید محتواهای صوتی بسیار زیادی را آماده کرده و از آن و کسب درآمد کنید. اینکه محتوای شما در چه زمینه‌ای باشد، بستگی به دانش و تخصص شما دارد. می‌توانید محتواهای مختلفی را با موضوعات مذهبی، آموزشی، خبری و … آماده کنید و با فروش آن‌ها در فضای اینترنت، درآمد مناسبی کسب کنید.

توجه داشته باشید اگر می‌خواهید در این زمینه فعالیت کنید، لازم است کیفیت صداهای ضبط شده شما خوب باشد تا مخاطبانتان برای شنیدن پادکست‌های شما مشکلی نداشته باشند. اگر صداهایی که با تلفن همرا خود ضبط می‌کنید، کیفیت لازم را ندارند، نگران نباشید! نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید کیفیت فایل صوتی خود را ارتقا دهید، یا می‌توانید میکروفون‌هایی با قیمت مناسب را تهیه کنید.

همان‌طور که گفته شد، برای کسب درآمد در این حوزه نیازی نیست که حتما ضبط صوت حرفه‌ای داشته باشید و برای ضبط پادکست‌های خود هزینه زیادی صرف کنید. فقط کافی است با استفاده از چند تکنیک ساده و به کمک نرم افزارهای مناسب، وویس‌های باکیفیت خود را ضبط و برای فروش در اینترنت و پلتفرم‌های پادگیر منتشر کنید.

فریلنسری

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در خانه با موبایل، انجام فعالیت‌های فریلنسری است. در واقع شما می‌توانید به یک فریلنسر یا آزادکار تبدیل شوید. فریلنسرها افراد متخصصی هستند که به صورت کار در خانه یا دورکاری فعالیت می‌کنند. درآمد فریلنسرها به مهارت و نمونه کارهایی که قبلا برای افراد دیگر انجام داده‌اند بستگی دارد. وبسایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که فریلنسرها برای دریافت و انجام پروژه‌های خود، به آن‌ها مراجعه می‌کنند. یکی از معتبرترین وبسایت‌های فریلنسینگ در ایران، وبسایت پونیشا است. اگر می‌خواهید به عنوان یک فریلنسر مشغول به کار شوید و درآمد داشته باشید، بهتر است اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت‌های فریلنسری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه فریلنسینگ می‌توانید به پونیشا بلاگ مراجعه کنید.

عکاسی با موبایل

اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید و استعداد عکاسی دارید، می‌توانید از این مهارت برای کسب درآمد استفاده کنید. کافی است لحظات و سوژه‌های ناب را شکار کنید و آن‌های را در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید عکس‌هایی که گرفته‌اید را در سایت‌هایی مثل Shutterstock ، Adobe Stock، Fotomo و … بفروشید و درآمد دلاری کسب کنید. 9 روش کسب درآمد با گوشی موبایل

روش دیگر کسب درآمد در این حوزه، شرکت در مسابقات عکاسی است. شما می‌توانید با آپلود کردن عکس‌های خود در سایت‌های مختلف،‌ در مسابقات عکاسی شرکت کنید و برنده جایزه شوید. برای اینکه بتوانید با این روش کسب درآمد کنید، لازم است گوشی هوشمند شما دوربین با کیفیتی داشته باشد. البته سایت‌های آنلاین بسیاری وجود دارد که می‌توانید برای افزایش کیفیت عکس‌های خودف از آن‌ها کمک بگیرید اما توجه داشته باشید کیفیت تصویر اولیه که با موبایل می‌گیرید، برای فعالیت در این حوزه اهمیت بسیار زیادی دارد.

گیم بلاگری

امروزه بازی‌های ویدیویی علاوه بر سرگرمی،‌ جنبه درآمدزایی هم پیدا کرده‌اند. اگر مهارت بالایی در انجام بازی‌های موبایل دارید، می‌توانید به راحتی از این مهارت خود استفاده کنید و درآمد خوبی به دست آورید. انجام بازی‌های آنلاین یکی از روش‌های کسب درآمد در این حوزه است و با به دست آوردن امتیاز و برنده شدن جوایز مختلف، می‌توانید یک منبع مالی برای خود داشته باشید. اما یک روش دیگر برای درآمدزایی که در این حوزه وجود دارد، فیلم برداری از بازی است؛ اگر در بازی‌های شناخته شده حرفه‌ای هستید، این روش مناسب شما است.

در این روش، شما با موبایل خود بازی می‌کنید و از صفحه موبایلتان فیلم برداری می‌کنید. سپس این ویدیوها را در سایت‌های خاص یا شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب به اشتراک می‌گذارید. این کار ظاهرا شبیه یک سرگرمی است که درآمد خاص هم ندارد، اما جالب است بدانید که افراد بسیار زیادی هستند که در این حوزه به همین روش درآمدهای میلیونی دارند. در این حوزه روش‌های بسیار زیاد دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد. مثلا خرید و فروش اکانت بازی، فروش راهنمای بازی‌ها، تبلیغات در خصوص بازی‌ها و کنسول‌های بازی و … از جمله پر طرفدارترین روش‌هایی هستند که امروزه افراد زیادی برای کسب درآمد از آن‌ها استفاده می‌کنند.

فروش دوره های آموزشی

یکی دیگر از بهترین روش‌های کسب درآمد با گوشی، تولید و فروش محتواهای آموزشی است. در سال‌های اخیر افراد زیادی در سرار دنیا توانسته‌اند از همین طریق کسب و کارهای موفقی داشته باشند. برای فعالیت در این حوزه، ابتدا باید موضوع مناسبی را با توجه به مهارت‌ها و تخصص خود انتخاب کنید و پس از آن شروع به تهیه دوره‌های آموزشی خود نمایید.

توجه داشته باشید که برای این کار، گاهی ممکن است نیاز داشته باشید ویدیوهای خود را ویرایش و یا حتی برخی قسمت‌های آن را حذف کنید. در این صورت، نیاز به تدوین حرفه‌ای یا پرداخت هزینه‌های تدوین ندارید. نرم افزارهای زیادی برای ویرایش ویدیو وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را روی موبایل خود نصب کنید و هر زمان نیاز داشتید، به‌راحتی از آن استفاده کنید.

استفاده از اپلیکیشن ها

اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید با فعالیت در آن‌ها درآمد کسب کنید. برای کار با این نرم افزارها معمولا نیازی به پرداخت هزینه نیست و فقط با داشتن یک تلفن همراه هوشمند متصل به اینترنت می‌توانید از برنامه استفاده کنید.

کسب درآمد در این روش، عموما با دیدن تبلیغات انجام می‌شود. برنامه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را روی تلفن همراه خود نصب کنید و با دیدن تبلیغاتی که فقط چند دقیقه از وقت شما را می‌گیرند، درآمد کسب کنید. از جمله بهترین اپلیکیشن‌ها برای کسب درآمد می‌توان به Success Bux، CreationsRewards، Viggle App، InstaGC و … اشاره کرد. در برنامه‌های ایرانی نیز می‌توانید با شرکت در بازی‌ها یا پرداخت قبض سرمایه به دست آورید. از جمله برنامه‌های ایرانی برای کسب درآمد می‌توان به اپلیکیشن‌های آی کیو، آپاناژ و … اشاره کرد.

همچنین وبسایت‌های بسیاری مانند آپارات و یوتیوب وجود دارند که می‌توانید با آپلود ویدیوهای خود در آن‌ها درآمد به دست آورید. درآمدی که در این سایت‌ها کسب می‌کنید بستگی به تعداد بازدیدهای ویدیوی شما دارد. به عبارت ساده‌تر، هرچه ویدیوی شما بیشتر دیده شود، درآمد شما هم بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال، یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۱ تا ۲ دلار به شما پول می‌دهد.

خرید و فروش ارز دیجیتال9 روش کسب درآمد با گوشی موبایل

در سال‌های اخیر، بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است. با وجود نواسانات بسیاری که در این بازر وجود دارد، خرید و فروش این ارزها، به یک روش عالی برای کسب درآمد دلاری با موبایل تبدیل شده است. در بازار ارزهای دیجیتال شما می‌توانید با گوشی تلفن همراه خود با اتصال به اینترنت، به خرید و فروش ارزهای مختلف بپردازید و با نوسان گیری ارزها، درآمد زیادی داشته باشید.

روش دیگری که برای درآمدزایی در این حوزه وجود دارد، سرمایه گذاری است. با سرمایه گذاری بلند مدت روی ارزهای شناخته شده‌ای مثل بیت‌کوین می‌توانید سود زیادی بدست آورید. توجه داشته باشید برای کسب درآمد در این حوزه به روش سرمایه گذاری، نباید عجله داشته باشید و با هر نوسان بازار در سرمایه گذاری خود شک کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید در این حوزه مشغول شوید، باید بگوییم فعالیت در این زمینه نیازمند دانش تخصصی در خصوص ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی است. اگر دانش کافی برای ورود به این حوزه را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ روش‌های دیگری برای کسب درآمد بروید.

جمع بندی

افراد بسیاری وجود دارند که مشتاق به کار در خانه و کسب درآمد از طریق گوشی هستند و دلیل آن هم دردسترس بودن همیشگی موبایل است. اگر شما هم دوست دارید با تلفن همراه خود درآمد کسب کنید، فرصت را از دست ندهید! ایده‌ها و روش‌های درآمدزایی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید فقط با داشتن یک موبایل هوشمند و اینترنت از آن‌ها استفاده کنید و درآمد بسیار بالایی داشته باشید.

در این مقاله ۹ روش کسب درآمد با موبایل را معرفی کردیم. این که فعالیت در کدام یک از حوزه‌های نام برده درآمد بیشتری دارد یا اینکه شما در کدام حوزه موفق‌تر خواهید بود، کاملا به شما بستگی دارد. برای تصمیم‌گیری و انتخاب حوزه فعالیتتان، اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید، استعدادها و مهارت‌هایتان است. برای اینکه در هر کدام از این حوزه‌ها به درآمدهای بالا برسید، باید با پشتکار و علاقه به کار خود ادامه دهید و در آن حوزه شناخته شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد