آخرین قیمت دلار و یورو در معاملات عصر امروز


آخرین قیمت دلار و یورو در معاملات عصر امروز

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان امروز قیمت دلار را ٢٧ هزار و ۹۷۳ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۸۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته دلار را ٢٧ هزار و ۸۳۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۱۴۲ تومان برای فروش قیمت گذاری...

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان امروز قیمت دلار را ٢٧ هزار و ۹۷۳ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۸۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است.

این کانون روز گذشته دلار را ٢٧ هزار و ۸۳۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۱۴۲ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی حدود ۱۰۰تومانی را ثبت کرده است.

یورو در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۱۷۶ تومان برای خرید ۲۹ هزار و۵۴۷ تومان برای فروش قیمت خورده است.

آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ٢۸ هزار و ۸۰۸ تومان برای خرید ۲۹ هزار و ۱۲۹ تومان برای فروش قیمت بود که در معاملات امروز افزایش قیمت ۵۰۰تومانی را ثبت کرده است.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷۲۰تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۴۴۶ تومان برای خرید معامله می‌شود.

روز گذشته دلار در این صرافی با قیمت ۲۷ هزار و ۶۹۵تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۴۲۰ تومان برای خرید معامله می‌شد که قیمت آن در معاملات امروز افزایش اندکی را ثبت کرده است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۶۷۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۷۶ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته آن تغییرات چندانی نداشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403