بی‌معرفتی بزرگ در حق مهدی مهدوی‌ کیا


بی‌معرفتی بزرگ در حق مهدی مهدوی‌ کیا

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ صحنه ای به نام خداحافظی مهدوی کیا از بازی های ملی، در خاطر کسی نمانده است. بعد از تساوی مقابل کره جنوبی در آخرین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی و حذف تیم ملی، مهدی با اشک و گریه، از بازی های ملی...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ صحنه ای به نام خداحافظی مهدوی کیا از بازی های ملی، در خاطر کسی نمانده است. بعد از تساوی مقابل کره جنوبی در آخرین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی و حذف تیم ملی، مهدی با اشک و گریه، از بازی های ملی کنار کشید.

از خداحافظی او یک نامه به یادماندنی در ذهن مانده. در سال هایی که می گفتند مهدی ساق پایش را به خاطر هامبورگ در بازی های ملی حفظ می کرد، او پاسخی نداد تا اینکه در نامه خداحافظی اش نوشت: «کلام آخرم خطاب به افرادی است که بازیکنان ملی را وطن‌فروش خوانده‌اند.

شما با ارائه کدام مدرک و با چه جراتی به خود اجازه می‌دهید در مورد بازیکنان ملی این گونه قضاوت کنید. توصیه می‌کنم، شب هنگام که سر بر بالین می‌گذارید، کمی به شرف و وجدان فکر کنید تا فردا روز قبل از بیان هر مطلبی این دو ارزش انسانی که در وجود هر انسانی باید پیدا شود، را مد نظر قرار داده و از این به بعد بازیکنان ملی را با القابی که شایسته آنهاست بخوانید.

معتقدم مردم به خوبی بین ما وطن‌فروشان و شما وطن‌پرستان قضاوت خواهند کرد.» مهدوی کیا در سال ۹۲ هم پس از آن فینال معروف حذفی مقابل سپاهان و شکست پرسپولیس، با یک دنیا آه، از فوتبال برای همیشه خداحافظی کرد و به تلخی گفت: «رفتم تا هو نشوم.»

منبع: خبر آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد