فال روزانه جمعه 3 تیر 1401 / اتفاق مهم برای اسفند ماهی ها


فال روزانه جمعه 3 تیر 1401 / اتفاق مهم برای اسفند ماهی ها

فال روزانه متولدین فروردین فال روزانه متولدین اردیبهشت فال امروز متولدین خرداد فال روزانه متولدین تیر فال و طالع بینی متولدین مرداد فال امروز متولدین شهریور طالع بینی روزانه متولدین مهر فال روزانه متولدین آبان...

فال روزانه متولدین فروردین فال روزانه متولدین اردیبهشت فال امروز متولدین خرداد فال روزانه متولدین تیر فال و طالع بینی متولدین مرداد فال امروز متولدین شهریور طالع بینی روزانه متولدین مهر فال روزانه متولدین آبان فال روزانه متولدین آذر فال روز متولدین دی فال متولدین بهمن فال روزانه متولدین اسفند

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال شخصی برای متولدین ۳ تیر :

امسال از لحاظ اقتصادی سال خوبی را در پیش خواهید داشت و سود زیادی به دست خواهید آورد. اگر قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید امسال همان زمانی است که در انتظارش بوده اید، اگر هم پیش از این تجارت خود را شروع کرده اید امسال زمان گسترش بخشیدن به فعالیت هایتان است. امسال درگیری با کار و مسائل خارج از خانه ممکن است باعث شود بین شما و همسر و یا نامزدتان فاصله ایجاد شود، حواستان را خوب جمع کنید که در چنین موقعیتی قرار نگیرید. مجردها هم فعلا باید در انتظار پیدا کردن عشقشان بمانند. مهر، بهمن، اسفند و خرداد بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز احساس می کنید که انگار یک نفر دارد شما را هل می دهد تا از جایتان بلند شده و حرکت کنید. شما نمی توانید بیکار بنشینید و حتی اگر هیچ کار مهمی برای انجام دادن نداشته باشید هم خودتان یک کاری برای خود دست و پا خواهید کرد. از فرصت استفاده کرده و هر کار عقب افتاده ای که دارید را به انجام برسانید. اگر دیدید یک نفر بی هیچ دلیلی به شما و کارهایتان گیر می دهد زیاد تعجب نکنید. بداخلاقی ها و نداشتن همدردی از جانب دیگران در چنین روزی و با شرایط کیهانی موجود اصلا جای تعجبی ندارد. سعی کنید رفتارهای آنها را به خودتان نگیرید و با ظاهری محکم و شکست ناپذیر از قلب حساس خود دفاع کنید. خطای خود را به گردن این و آن نیندازید، شما بدون اندیشه و حساب نشده عمل کرده اید، آرامش خود را باز یابید تا بتوانید مشکل پیش آمده را جبران کنید. جلوی کسی که ارزشی برای اشک های شما قائل نیست گریه نکنید، او تحقیرتان می کند و بیشتر از پیش ناراحت می شوید، بهتر است فعلا سکوت کنید و هیچ عکس العملی نشان ندهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای این که در مرکز توجه قرار گرفته و حضور خود را به همه اعلام کنید روز بسیار خوبی خواهد بود. بگذارید دیگران بدانند که شما قرار است رهبر هر گروهی که در آن عضو هستید باشید! اکنون همه به توانایی های مدیریتی شما نیاز دارند و نباید از کنار این مسئولیت خود بی تفاوت رد شوید. مبارز درون شما از هر زمان دیگری قوی تر است و می توانید برای رسیدن به هر هدفی با موفقیت مبارزه کنید. پس حتی یک لحظه هم تردید به دل راه ندهید و در هر موقعیتی با شجاعت و جسارت تمام عمل کنید. شاید بعضی ها در پذیرفتن شما به عنوان رهبر خود تردید کنند، اما با دیدن عملکرد فوق العاده تان حتما شما را خواهند پذیرفت. قدر چیزی را که داشته اید، ندانستید و حالا در فراق آن می سوزید شما تنها آرزویتان رهایی از این غم و درد است با او تماس بگیرید، این حداقل کاری است که می توانید برای خودتان بکنید. اگر باور دارید که بد کرده اید انتظار نداشته باشید که او با روی خوش با شما روبرو شود، اما شما حداقل شنونده باشید. نامه ای دریافت می کنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز برای این که به زندگی خودتان کمی هیجان و جنب و جوش ببخشید روز بسیار خوبی است. اگر این اواخر اوضاع کسالت آور و خسته کننده بوده است، امروز می توانید کمی هیجان به روزتان اضافه کنید. کنترل اوضاع را در دست گرفته و اهدافتان را با شور و انرژی دنبال کنید و از ریسک کردن هم ترسی به دل راه ندهید. حس ششم شما امروز خیلی خوب می تواند شما را راهنمایی کند، پس به حس درونی خود اعتماد کنید و از این که مسیری که به شما می گوید را در پیش بگیرید ترسی نداشته باشید. این که راهی کمتر مورد استفاده قرار گرفته باشد لزوما نشانه ی این نیست که راه خوبی نبوده است. به اسراری که از آن ها بی خبر بودید و همیشه یک علامت سوال برایتان بوده آگاه می شوید. کسی شما را از جزئیات دامی که برایتان پهن شده با خبر می کند. لزومی ندارد شخصی را رسوا کنید، کافی است خودتان را از این ورطه نجات بدهید و دیگر هرگز پشت سرتان را نگاه نکنید. صدقه بدهید و سعی کنید هرگز این تجربه را فراموش و تکرار نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز خودتان هم متوجه این موضوع هستید که احساساتتان نسبت به یک ماه گذشته خیلی شدیدتر شده اند. در مورد احساسات خوب این موقعیت می تواند خوشایند هم باشد، اما در مورد احساسات منفی باید خیلی احتیاط کنید، چون هر لحظه ممکن است به عنوان مثال از شدت خشم دعوا راه بیندازید و یا از شدت ناراحتی یکباره شروع به گریه کردن کنید. کوچکترین حرف ها و حرکات دیگران می تواند شدیدترین واکنش ها را در شما ایجاد کند و این وضعیت اگر تحت کنترل قرار نگیرد می تواند برای شما دردسرهای جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. با کلمات تند و ناخوشایند به احساسات دیگران لطمه نزنید. شاید از اتفاق افتاده امروز بسیار غصه بخورید، اما مطمئنا فردا شکرگزار خواهید بود. اگر دقیق باشید و طبق اصول و قانون پیش بروید، لزومی ندارد که بترسید. شما به هدفتان نی رسید فقط باید کمی صبور باشید. ایم روزها عشق و عاشقی برای شما دردسر آفرین است. دردسرهایی شیرین و گاهی مشکل ساز.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز روز یک جا نشستن و بیکار ماندن نیست، آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید. هر کسی که بخواهد از انجام شدن کاری مطمئن شود امروز باید به سراغ شما بیاید چون بی آن که هیچ وقتی تلف کنید یک راست به سراغ اصل مطلب می روید و کارها را به بهترین و سریعترین شکل ممکن انجام می دهید. احساسات شما بسیار قوی تر از همیشه هستند و دریایی از قدرت و اراده را در اختیار دارید و می توانید توانایی هایتان را به بهترین شکل مورد استفاده قرار دهید. سعی کنید برای بهتر شدن نتایج با افرادی که علایق و نظرات شبیه به خودتان را دارند صحبت کرده و از توصیه هایشان بهره مند شوید. شما فکر می کنید چون سرمایه ندارید تمام درها به رویتان بسته است و دنبال راه چاره می گردید، بی تاب نباشید درها باز خواهد شد آن هم از جایی که توقعش را ندارید. با عقل و اندیشه عمل کنید. به خیالتان دستتان نمک ندارد و به هرکس محبت می کنید جفا می بینید، سخت نگیرید شما در حال امتحان هستید از این آزمایش سربلند عبور کنید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز کمی ماجراجویی و رفتن به سراغ تجربه های جدید و راه های ناشناس به نفعتان تمام خواهد شد. سعی کنید پیشتاز باشید و سراغ چیزهایی بروید که هیچ کس قبل از شما کشف نکرده است. امروز وقت این نیست که بخواهید به عواقب احتمالی کارهایتان فکر کنید و با نگرانی در مورد اتفاقات ناخوشایندی که تنها احتمال دارد پیش بیایند مانع خودتان شوید. امروز روز شروع های تازه است. انرژی فوق العاده ای در شرایط کیهانی موجود نهفته است که در جستجوی شما به دنبال چیزهای جدید و موقعیت های بهتر به شما کمک می کند. جلو بیفتید و اجازه ندهید افراد نا امید و منفی نگر سد راهتان شوند. رقیبان پیش رویتان قد علم کرده اند، حواستان را جمع کنید و دستپاچه نشوید. کاری نکنید که بعدها باعث پشیمانی شود. دوستانی دارید که حاضرند برای رسیدن شما به مقصود هر کمکی به شما بکنند. اگر می خواهید گم شده تان را پیدا کنید باید بیشتر جستجو کنید آن هم در جایی که توقع یافتنش را ندارید. نترسید و ریسک کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است مجبور باشید با برخی موقعیت های دشوار دست و پنجه نرم کنید. کارها دارند بدون برنامه ریزی و یا توجهی که فکر می کنید لازم است پیش می روند و این اصلا برای شما خوشایند نیست. سعی کنید اینقدر خودتان را با این نگرانی ها آزار ندهید. اگر بخواهید به همین روند ادامه بدهید تردیدهایتان باعث کند شدن سرعت پیشرفت هر کاری که در دست انجام دارید خواهند شد. خیالتان راحت باشد که همه چیز روبراه خواهد شد و با جسارت تمام به جای این که جلوی پیشرفت کارها را بگیرید به انجام آنها کمک کنید. در پایان خواهید دید که بیشتر نگرانی هایتان بی مورد بوده اند و کارها از آنچه انتظار داشته اید هم بهتر شده اند. شما چون کوه استوار هستید به خودتان اعتماد و در انتخاب دوست و همنشین دقت کنید. می خواهید کاری انجام دهید که هنوز صد درصد مطمئن نیستید بهتر هست از این اندیشه و فکر فعلا صرف نظر کنید هنوز زود است موقعیت های بهتری برای تان به وجود خواهد آمد، این روزها بهتر است به جای زیاد حرف زدن بیشتر گوش کنید.

فال روزانه متولدین آبان

حال و هوای امروز با شخصیت شما بسیار سازگار است. از این فرصت استفاده کرده و افکار و ایده هایتان را با اطرافیان خود در میان بگذارید. بگذارید دیگران هم صدایتان را بشنوند و نظرتان را بدانند. شما دوستان و آشنایانی دارید که دوست دارند آنچه در ذهنتان می گذرد را بشنوند، پس با آنها صحبت کنید تا ببینید این کار چه چیزهای زیادی در مورد خودتان و دیگران به شما یاد خواهد داد. در حال حاضر تمام فکر و ذکر شما روی اهداف حرفه ایتان متمرکز شده است و تا حدودی نسبت به روابط عاطفی خود کم توجه شده اید. یادتان باشد که هر چقدر هم کار و پیشرفت برایتان اهمیت داشته باشد این احساسات و روابط شما هستند که به شما انرژی می بخشند. با غصه خوردن و گریه و زاری کاری از پیش نمی برید. شخصی به شما کمک خواهد کرد به او اعتماد کنید. کافی است همت کنید تا هرچه زودتر به آنچه که می خواهید برسید. به دوستی خیلی رسانده اید اما نتیجه ای بد دیده اید؛ شاید بهتر باشد با هرکسی معاشرت نکنید. ملاقاتی خواهید داشت و اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین آذر

شما این اواخر غرق در عالم خیال و رویا بوده اید و این وضعیت هیچ مشکلی برایتان ایجاد نکرده است، اما امروز دیگر وقت آن است که فکر و خیال را کنار گذاشته، به دنیای واقعیت بازگشته و تکانی به خودتان بدهید. همه ی آنچه در سفر به دنیای درونتان یاد گرفته اید را به کار بگیرید. سعی کنید خودتان را درگیر بحث ها و مکالماتی که ارتباطی با شما پیدا نمی کنند نکنید و سرتان به کار خودتان باشد، مخصوصا شرکت در جمع ها و مکالماتی که غیبت در مورد یک شخص سوم را در بر می گیرند اصلا به نفع شما نخواهد بود. اگر قصد شروع کار یا فعالیت جدیدی را دارید امروز می تواند بهترین موقعیت ممکن برای این کار باشد. شما اهل گردش گشت و گذار هستید وقت آن رسیده که از لاک خودتان بیرون بیایید و از خانه بیرون بزنید و هوایی تازه کنید. بر خلاف انتظارتان به زودی در محل کارتان با موقعیت خوبی روبرو می شوید از این فرصت استفاده کنیn حتی اگر دیگران در شما توانایی پذیرش این موقعیت را نمی بینند همه به قضایا آن طور که شما نگاه می کنید نگاه نمی کنند.

فال روز متولدین دی

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود و خواهید دید که قدرت بی نظیری را در اختیار دارید. امروز روز شروع های تازه است و شما این فرصت را دارید که هر کاری که دوست داشته باشید را آغاز کنید و پایه و اساس لازم برای پیش بردن آن را فراهم کنید. خودتان را از احساسات منفی و شک و تردید نسبت به خودتان رها کنید. از امروز برای تعیین هدف های جدید برای خود و شروع فعالیت های جدید استفاده کنید. شما می توانید در انجام هر کاری که دلتان بخواهد موفق باشید. در صحبت کردن با بزرگ تر هایتان و به ویژه والدین خود دقت و احتیاط به خرج داده و مواظب باشید با کلام و رفتارتان آنها را نیازارید. کسی از نگرانی ها و ناراحتی هایتان خبر ندارد، مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دلتان را به آن ها نگویید که به ضرر خودتان از آن استفاده می کنند. نذری کرده اید، به حاجتتان می رسید و نذرتان را ادا می کنید . در انتخاب دوست شان خانوادگی تان را در نظر بگیرید. با هر کسی که از راه رسید نشست و بر خواست نکنید.

فال متولدین بهمن

امروز آتشی در درون شما شعله می کشد که به نظر می رسد قابل مهار شدن نیست، اما باید مواظب باشید که کارهایتان بیش از حد عجولانه و از روی بی فکری نباشند. تصمیمی که در یک لحظه گرفته شود می تواند باعث حسرت و پشیمانی شما شود. شما با شرایط فعلی ممکن است نسبت به اطرافیان خود رفتار تندی داشته باشید و به عواقب رفتارها و کارهایتان هم هیچ فکری نکنید. هر وقت دیدید دارید از کوره در می روید سعی کنید از آن موقعیت فاصله گرفته و خونسردی خود را بازیابید. این که بخواهید اهداف خود را دنبال کنید کاملا قابل درک و حتی قابل ستایش است، اما به شرطی که در این راه به دیگران لطمه ای وارد نکنید. از مسافر راه دورتان خبری می رسد که خوشحال تان می کند. از جروبحث دوری کنید کسی نمی تواند نظر او را عوض کند. شخصی همیشه در پی نصیحت کردن شماست، بهتر است یک بار هم که شده به نصیحت هایش عمل کنید، مطمئن باشید ضرر نمی کنید .دست از تلاش روزانه تان برای رسیدن به هدفی که تعیین کرده اید بر ندارید. به سفری مهم خواهید رفت.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز اولین روز از بقیه ی زندگی شماست، با آن با احترام رفتار کرده و قدر آن را بدانید. شما امروز همچون جنگجویی شجاع آماده ی مبارزه با هر مشکل و مانعی هستید و با قدرت تمام به سوی اهداف خود می تازید، به طوری که حتی آنهایی که خیلی خوب شما را می شناسند ممکن است فکر کنند که شاید دیوانه شده اید! انرژی امروز شما آنقدر زیاد است که احتمال تمام شدن آن نزدیک به سفر است، پس با خیال راحت هرچقدر که دلتان می خواهد فعالیت کنید. تنها چیزی که امروز باید مواظبش باشید این است که پا روی دم دیگران نگذارید و حواستان به رفتار و کارهایتان و این که چطور دیگران را تحت تأثیر قرار خواهند داد باشد. موانع سختی پیش پایتان هست اما برای رسیدن به هدفتان به راحتی از تمام آن ها می گذرید. از خستگی شکایت نکنید، تلاش شما نتیجه خوبی خواهد داشت قوی باشید. شخصی به طور غیرقابل تحملی شما را آزرده و بدون دلیل با شما مخالفت می کند، یک بار برای همیشه جلوی روی او بایستید و او را برای همیشه از سر راحتان دور کنید.

منبع: تصویر زندگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی