آمار معاملات بورس هفته


آمار معاملات بورس هفته

در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۴ هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۴۳۸ میلیاردی هفته پیشین، افت ۶ درصدی داشته است.

آمار معاملات بورس هفته
در هفته اخیر ارزش معاملات خرد بورس کاهش یافت و میانگین روزانه آن ۲۸۴ میلیارد تومان کمتر از هفته پیشین بود.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۴ هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۴۳۸ میلیاردی هفته پیشین، افت ۶ درصدی داشته است. کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز سه‌شنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد ۳ هزار و ۶۷۴ میلیارد تومان بود و بیشترین رقم هفته نیز در روز دوشنبه ثبت شد که به رقم ۴ هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان بالغ شد.

در هفته اخیر میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۲۶ هزار و ۲۲۹ میلیارد تومان بود و به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۳۳ درصد بود.

جدول معاملات
در این هفته دو نماد بانکی وبملت و دی صدرنشین جدول معاملات بودند. وبملت در دو روز ابتدایی هفته بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات بازار سهام را داشت.

روز دوشنبه نماد‌های های وب، آسیاتک و خگستر بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و شستا، خگستر و خساپا بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات به نماد دی تعلق داشت. روز چهارشنبه بیشترین ارزش معاملات به حکشتی، دی و خگستر اختصاص داشت و دی، شستا و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

ارزش معاملات ثانویه اوراق بدهی
در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات اوراق بدهی رشد داشت و سهم اوراق از معاملات بازار سهام کاهش یافت. میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه در هفته اخیر ۲۶ هزار و ۲۲۹ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افزایش ۶۱ درصدی داشته است. این هفته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۳۳ درصد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟