تتوهای جدید تتلو؛ انگور و ماری جوانا روی چانه!


تتوهای جدید تتلو؛ انگور و ماری جوانا روی چانه!

تتوهای جدید تتلو بیماری تتلو چیست؟ تتلو دارای شخصیت دوقطبی است اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ تتلو خیلی وقت است که در زندگی شخصی و آهنگ‌هایش از علاقه خود به خالکوبی می‌گوید و هیچ جایی از بدن او باقی نمانده که خالکوبی نشده باشد تا...

تتوهای جدید تتلو بیماری تتلو چیست؟ تتلو دارای شخصیت دوقطبی است

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ تتلو خیلی وقت است که در زندگی شخصی و آهنگ‌هایش از علاقه خود به خالکوبی می‌گوید و هیچ جایی از بدن او باقی نمانده که خالکوبی نشده باشد تا جایی که به حالت طنز و شوخی او را دفتر نقاشی صدا می‌زنند.

مفهوم تتوهای جنجالی تتلو روی صورتش از دید خودش تعریف کردن جهان است. او در این باره گفته است: خالکوبی صورتم جهان را تعریف می‌کند و کهکشان بدون این صورت زشت میباشد.

تاثیر تتلو به حدی بوده که سحر قریشی بعد از یک رابطه کوتاه به تقلید از او تتوهای زیادی روی بدن خود هک کرده است که هنوز هم ادامه دارد.

تتوهای جدید تتلو

در جدیدترین استوری‌هایی که از تتلو منتشر شده است او در کنار تتوآرتیست خود که یک زن ترک است دیده می‌شود تتلو می‌گوید برای این گل منگولی ها باید یک زن کار تتو رو انجام دهد.

جدیدترین تتوهای صورت تتلو انگور و ماری جوانا روی چونه اوست!

تتوهای جدید تتلو؛ انگور و ماری جوانا روی چانه!

تتوهای جدید تتلو؛ انگور و ماری جوانا روی چانه!

تتوهای جدید تتلو؛ انگور و ماری جوانا روی چانه!

بیماری تتلو چیست؟

در این روزها روانشناسان زیادی به تحلیل شخصیت تتلو پرداخته اند که اظهارات یکی از آنها را در ادامه می خوانید.

مرجان علی‌قارداشی، روانشناس در مورد شخصیت تتلو اظهار داشت: «این موضوع را باید از دو جهت بررسی کرد. امیرتتلویی که به صورت واقعی حضور دارد و آنچه که هست و دوم امیرتتلویی که مردم ساخته‌اند. او یک خواننده تقریبا خوش‌صدایی بود که با پشتیبانی طرفداران نوجوانش کارش را جلو می‌برد. من از او چند مصاحبه خوانده‌ام. در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است که من در یک خانواده مَشتی متولد شدم. منظورش از کلمه مشتی یک خانواده خوب و شاد است اما چند وقت بعد در یک مصاحبه دیگر اظهار کرده است که من بچه طلاق بودم و با مادرم زندگی می‌کردم و کمیته امداد به ما کمک می‌کرد! بنابراین از گذشته این شخص پیشینه درست و صحیحی نیست که بتوانم او را خیلی دقیق تحلیل کنم چون ما او را قبل از شهرتش نمی‌شناسیم. او یک جای دیگر گفته که در گذشته کارگری می‌کرده است. از این جمله می‌توان فهمید که به خاطر شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه، او در شرایطی بوده که عزت و احترام دریافت نمی‌کرده و دیده نمی‌شده است.»

او معتقد است: «اساسا جامعه ما تتلوساز است. چنین افرادی ساده‌ترین راه را برای دیده‌شدن، رفتار ضد اجتماعی می‌دانند. مردم آنها را در فضای مجازی می‌بینند و این دیده‌شدن به مرور برایشان جذاب می‌شود. اما از یک جایی به بعد دیگر اختیارشان از دست خودشان خارج می‌شود و دست مردم می‌افتد. به طور کلی ما یک گونه شخصیتی ـ نمایشی داریم که دوست دارند دیده شوند و برای شهرت همه کار می‌کنند. حتی خودشان را با سلبریتی‌های خیلی مشهور مقایسه می‌کنند. به این رفتارها دوره‌های شیدایی می‌گویند که فرد حرف‌های عجیب می‌زند و حتی گاهی خودش را از دنیا منفک می‌کند. این ویژگی شخصیتی ممکن است که در همه ما وجود داشته باشد اما اگر این ویژگی بخواهد خیلی زیاد در وجود ما سرکشی کند دیگر تبدیل به اختلال شخصیت می‌شود. »

تتلو دارای شخصیت دوقطبی است

ایشان در مورد این سوال که آیا خالکوبی های تتلو طبیعی است گفت: «خیر. تتلو فریاد می‌زند که مرا نگاه کنید! او همیشه بدنش را اپیلاسیون می‌کند، برنزه می‌کند و فریاد «مرا تماشا کن» سر می‌دهد. او برایند جامعه‌ای است که جایی برای دیده‌شدن نداشته است. آدم‌ها با هم یکی نیستند. یکی برای دیده‌شدن تلاش می‌کند که یک متخصص حرفه‌ای شود، یکی دیگر رَپر! آنچه درباره تتلو مشخص است، فریاد مرا دیدن است.»

این روانشناس ادامه می‌دهد: «به طور کلی من او را شخصی می‌بینم که دارای شخصیت دوقطبی است. یعنی آدم‌هایی که زیاد حرف می‌زنند و کارهای عجیب و غریب می‌کنند. آدم‌هایی که تحت عنوان «تتلیتی‌ها» هوادار امیر تتلو هستند در واقع پشت او قایم شده‌اند تا خشم خود را نسبت به جامعه خالی کنند. اما در نهایت دوست دارم بگویم که گاهی ما آدم‌ها به بیماری دیگران دامن می‌زنیم. جوانان ما یاد گرفته‌اند که برای دیده‌شدن دیوانگی کنند. تتلوها را مردم دیوانه‌تر می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش