فرمانده سپاه استان اصفهان: دشمن تلاش می‌کند با عملیات روانی در ذهن جوانان نسبت به انقلاب و دستاورد هایش شبهه ایجاد کند / امروز اساتید دانشگاه‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی دارند


فرمانده سپاه استان اصفهان: دشمن تلاش می‌کند با عملیات روانی در ذهن جوانان نسبت به انقلاب و دستاورد هایش شبهه ایجاد کند / امروز اساتید دانشگاه‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده سپاه استان اصفهان: دشمن تلاش می‌کند با عملیات روانی در ذهن جوانان نسبت به انقلاب و دستاورد هایش شبهه ایجاد کند / امروز اساتید دانشگاه‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی دارند

تسنیم: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه تأثیر مطالب از جانب استادان دانشگاه برای مخاطب زیاد است، گفت: امروز حتی بیشتر از زمان جنگ به حضور مردم در صحنه برای دفاع از انقلاب اسلامی نیاز هست و اساتید وظیفه سنگینی دارند.

سردار مجتبی فدا شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگداشت شهید مصطفی چمران که به همت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت:‌ مسئله جهاد تبیین برازنده شما اساتید است.

وی با اشاره به اینکه تأثیر مطالب از جانب استادان دانشگاه برای مخاطب و سایر اعضای جامعه بسیار زیاد است، تصریح کرد: امروز حتی بیشتر از زمان جنگ به حضور مردم در صحنه برای دفاع از انقلاب اسلامی نیاز داریم و وظیفه شما اساتید در این زمینه سنگین است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه صد سال پیش انگلیسی‌ها از بین سه گزینه، رضاخان را پادشاه کردند، گفت: رضاخان با هزینه این مملکت ارتش 100 هزار نفری به راه انداخت که موظف شد با قیام‌های مردم مقابله کند و عزاداری و روضه و همه را تعطیل و شروع به غارت ثروت کشور کرد. وی زمین‌های مرغوب کشور را غارت کرد و بهترین بخش‌های ایران به نام رضاخان شد. اما همین ارتش هنگام تجاوز بیگانگان به کشور حتی یک تیر هم شلیک نکرد و یک ساعت هم نتوانست جلوی دشمن مقاومت کند و این نشان از عدم استقلال کشور بود.

وی با بیان اینکه وقتی تاریخ مصرف رضاخان تمام شد، با پای خودش از کشور خارج شد، خاطرنشان کرد: این رویکرد در زمان فرزندش هم ادامه داشت، اما برخی می‌خواهند این حقایق را مخفی و ذهن جوانان را نسبت به گذشته تطهیر کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز با وجود فشارهای غربی آنچنان مقاومت کرده که قدرت اول منطقه محسوب می‌شود، اما متاسفانه در جنگ شناختی دشمن تلاش می‌کند با عملیات روانی در ذهن جوانان نسبت به انقلاب و دستاورد هایش شبهه ایجاد کند.

وی گفت: در بازدیدی که به همراه رئیس جمهور از شهرک علمی تحقیقاتی داشتیم، به وضوح دیدم جوانان ما آنجا با سختی تلاش می‌کنند تا کشور مستقل و مقتدر شود اما این موارد را نمی‌بینیم و برای مردم شرح نمی‌دهیم و متاسفانه اهمیت جهاد تبیین را فراموش می‌کنیم.

سردارفدا پیرامون مقابله با کرونا در کشور، گفت: در مقابله با کرونا دست به زانوی خود گرفتیم، تحریم‌مان کردند و همین سبب شد با سختی و مشکلات مستقل شویم و امروز در شرایطی که بسیاری از کشورها هنوز که هنوز است با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و روزانه تعداد بالایی از مبتلایان به کوید19 و تلفات ناشی دارند به آمار صفر فوتی کرونا رسیدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟