اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب برگزار شد


اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب برگزار شد

اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب با حضور وزیر نیرو در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب برگزار شد

به گزارش ایران اکونومیست، پیش از ظهر امروز، جمعه سوم تیرماه ۱۴۰۱ در سومین روز از هفته صرفه‌جویی، جشنواره ملی نقاشی آب، ویژه کودکان و نوجوانان در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها همراه بود، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، امیر حسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی منابع آب ایران و رئیس موزه آب گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کرد.

سپس علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با مهم خواندن بحث آب و محیط زیست بر لزوم حفاظت از آب تاکید و اظهار امیدواری کرد که امثال این جشنواره‌ها در حوزه‌های دیگری چون حیات‌وحش، محیط‌زیست و … برگزار شود.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو هم در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش فرهنگ‌سازی مصرف بهینه منابع آب در میان کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان کشور، از عزم وزارت نیرو برای گسترش فرهنگ مشارکت عمومی برای مدیریت منابع و مصارف آب خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین ارزش آب اظهار امیدواری کرد که مجموعه‌ای از چنین جشنواره‌هایی با هدف فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برگزار و ارزش آب به معنای کامل پیاده‌سازی شود.

در ادامه مراسم نتایج برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره اعلام شد و مجموعاً ۲۶ اثر برگزیده در رده‌های سنی مختلف جوایز خود را دریافت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا