تکواندو قهرمانی آسیا| مشخص شدن رقبای چهار تکواندوکار ایران در روز دوم


تکواندو قهرمانی آسیا| مشخص شدن رقبای چهار تکواندوکار ایران در روز دوم

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا فردا با حضور چهار نماینده ایران در کره جنوبی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا، فردا(شنبه - 4 تیرماه) و در روز دوم مبارزات، اوزان 58- و 74- کیلوگرم مردان، 49- و 62- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که تیم کشورمان در هر چهار وزن نماینده دارد.

در وزن 54- کیلوگرم که 18 تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، مهدی حاج موسایی دور نخست به دیدار «مارک خلیفه» از لبنان می‌رود و در ادامه برای راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی با یکی از تکواندوکاران، کویت، تیمور شرقی یا پاکستان مبارزه خواهد کرد. در قسمت بالای جدول نیز تکواندوکاران قزاقستان، چین تایپه، تایلند و عربستان برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش می‌کنند.

میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده چین و اندونزی پیکار می‌کند. در این وزن 17 تکواندوکار حضور دارند.

در وزن 49- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده در میان 15 تکواندوکار ابتدا به دیدار « آدلاید دسوزا فرناندز» از تیمور شرقی می‌رود و در صورت برتری با برنده مبارزه تایلند و ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

نسترن ولی‌زاده نماینده ک وزن 62- کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «بک تی خیم» از ویتنام می‌رود و در صورت برتری برای رسیدن به فینال « فروزا سادیکوا» از ازبکستان را پیش رو خواهد داشت.

تیم ملی تکواندو ایران در نخستین روز مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا توسط ناهید کیانی و دو مدال برنز توسط زهرا شیدایی و دانیال بزرگی شد.

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور 386 تکواندوکار از 34 کشور از 3 تیرماه به مدت 4 روز در کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان