فرمانده انتظامی شیراز: مسببان و لیدهای تجمع بلوار چمران را گرفتیم


فرمانده انتظامی شیراز: مسببان و لیدهای تجمع بلوار چمران را گرفتیم

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد که تعدادی از مسببان و لیدرهای برگزاری تجمع هنجارشکنانه بلوار شهید چمران شیراز، دستگیر شده‌اند.

سرهنگ فرج شجاعی، جمعه ۳ تیر به خبرنگاران گفت: روز چهارشنبه اول تیر کلیپی در مورد برپایی تجمع مختلط ورزشی در بلوار شهید چمران شیراز در فضای مجازی منتشر شد که احساسات عمومی را جریحه دار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود با توجه به اینکه برابر قانون این اقدام جرم بوده و به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با مسببان و عوامل این تجمع، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

شجاعی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و مطلع شدند که پس از برگزاری تجمع مختلط ورزشی در محوطه بازی اسکیت برد متاسفانه تعدادی از افراد بدون رعایت ملاحظات شرعی و موازین قانونی، در پایان مراسم ورزشی اقدام به کشف حجاب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: روز گذشته دوم تیرماه با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از مسببان و عوامل مرتبط با این تجمع شناسایی و دستگیر شدند.

شجاعی با بیان اینکه دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: برگزاری هرگونه تجمع ورزشی یا غیر ورزشی مختلط بدون رعایت موازین شرعی و قانونی از نظر پلیس ممنوع بوده و خلاف مقررات است و برابر قانون با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عبدی : «عوامل» و «سرتیم»؟! با این نگاه ، قطعا مسأله حل نخواهد شد

اطلاعیه شهرداری شیراز درباره تجمع کشف حجاب گروهی

47231

کد خبر 1644557

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی