این زنان ایرانی از شوهران فوتبالیستشان معروف ترند / جنجال همسر حسین ماهینی را ببینید + عکس


این زنان ایرانی از شوهران فوتبالیستشان معروف ترند / جنجال همسر حسین ماهینی را ببینید + عکس

رکنا: به تازگی تصاویری از همسر حسین ماهینی منتشر شده که استایل بسیار نامناسب وی مورد توجه و البته انتقاد شدید کاربران قرار گرفت.

حسین ماهینی، حسین ماهینی، حسین ماهینی، حسین ماهینی، حسین ماهینی

حسین ماهینی بازیکن حال حاضر سایپا است که اصالتی بوشهری دارد و از بازیکنان دهه شصتی است. وی قبلا هم در پرسپولیس تیم محبوب قرمز ها بازی می کرده و خود نیز از بچگی تیم مورد علاقش پرسپولیس بوده!

این زنان ایرانی از شوهران فوتبالیستشان معروف ترند / جنجال همسر حسین ماهینی را ببینید + عکس

حسین ماهینی هشت سالی می شود که ازدواج کرده و دو فرزند دختر و پسر دارد. وی که از کم حاشیه ترین چهره های فوتبالی بود؛ انگار به تازگی دنبال جنجالات اینستایی است چرا که تصاویری از او و همسرش منتشر شده که جنجال های مهدی قائدی و سپهر حیدری و همسران شان را گذاشته است در جیب بغلش!!

احتمالا در جریان هستید که جدیدا بازیگرا و بلاگرا که هیچ، فوتبالی ها هم از طریق انتشار فیلم و عکس هایی نه چندان مناسب با همسرانشون یکارایی میکنن که شاخ کاربر درمیاد از شدت تعجب! حالا بعد از حرکت ناشایست نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن، حسین ماهینی و همسرش گلی دیگر کاشتند که البته ما از گذاشتنش معذوریم!! در ادامه تصاویر جدید این زوج را مشاهده می کنید.

این زنان ایرانی از شوهران فوتبالیستشان معروف ترند / جنجال همسر حسین ماهینی را ببینید + عکس

و اما نظر کاربران همیشه در صحنه...

همونطور که میدونید ملت همیشه در صحنه هم نظراتی بسیار نامناسب برای خود حسین ماهینی و همسرشون گذاشتند که خب قطعا آقای ماهینی با توجه به اینکه قوانین و خلقیات ایران رو میدونستند چنین تصاویری رو گذاشتن دیدنِ چنین نظراتی هم بعید نبود! خیلی از کاربران هم به این موضوع اشاره کرده بودن که همسر حسین خان اعتقادی به شلوار ندارن و یا اگر هم تاکید بر استفاده از دامنه، خب چرا دامن انقدر کوتاه!!

سپهر حیدری سالهاست که داره برای مواردی مثل بردن خانومش سر تمرین و حجاب و ژست های ناجور فحش میخوره اما انگار نه انگار، حسین ماهینی نیز چنین شده و ظاهرا به این آقایون چندان بر نمیخوره! البته که زندگی هر کسی به خودش مربوطه اما چنین راحت بود در کشور ما که قوانین خاص خودش رو داره نشون دهنده روشنفکری نیست!

این زنان ایرانی از شوهران فوتبالیستشان معروف ترند / جنجال همسر حسین ماهینی را ببینید + عکس

ناگفته نمونه که مهدی قائدی و سپهر حیدری در دبی زندگی می کنند انقدر ها راحت نشدن اما انگاری آقای ماهینی از همه جلو زده!!

دلیل سکوت فوتبالی ها برای زناشون!

اما این رفتار ها برای چیه؟ دلیل جز برای دیده شدن داره؟ در حال حاضر پیج همسران این بازیکنان اونقدری زیاد جذب فالوور داشته که شروع به تبلیغات و درامد کردن! پیج همسر حسین ماهینی که تازه زیاد هم رو بورس نبوده بیش از 100 هزار دنبال کننده داره! پیج ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیش از نیم میلیون فالوور داره و باعث شده تا این خانوم بدون هیچ هنر و کاری تعرفه هایی سنگین و گرون برای تبلیغات پیجشون تعیین کنن!

حالا باز میگیم آرام جوینده همسر سپهر حیدری داره کار میکنه و آنلاین شاپ داره و الکی و مفت و مجانی از راه تبلیغ پول در نمیاره!!

حسین ماهینی و جعل کردناش!

اون نیز از جمله بازیکنانی بود که برای در رفتن از خدمت سربازی کارت پایان خدمت خود را جعل کرده بود، به همین خاطر بعد از روشن شدن این ماجرا برای خدمت به تیم نظامی ملوان انزلی فرستاده شد.

پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان شد و بعد از یک فصل کارت خدمت اش را دریافت کرد و به پرسپولیس بازگشت.

جنجال همسر در امارات

همه چیز از روز بازی پرسپولیس و الوحده امارات شروع شد. عکسی که همسر حسین ماهینی بعد از این دیدار از روز سکوهای ورزشگاه ابوظبی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

وی در توضیح این عکس نوشته بود : جای همه دختران فوتبالی که می دانم چقدر مشتاقند از نزدیک ببینند، خالی بود. به امید روزی که همگی کنار هم بچه‌ها را در استادیوم تشویق کنیم.

تیپ مورد انتقاد !!

تیپ همسر بازیکن پرسپولیس در این تصویر به مذاق مخاطبانش خوش نیامد و انتقادات گسترده ای را به همراه داشت به گونه ای که پس از گذشت یک روز از انتشار این عکس وی مجبور می شود پست خود را از روی صفحه اینستاگرامش حذف کند.

منبع : شایانیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش