حفظ حرمت پیراهن ایران خط قرمز است


حفظ حرمت پیراهن ایران خط قرمز است

حسن کامرانی فر در خصوص موضوعات مطرح شده در مصاحبه تلفنی با یکی از برنامه های تلویزیونی اظهار داشت:متاسفانه با توجه به حاشیه های مطرح شده در ساعات اخیر از صحبت های بنده در یکی از برنامه ها سوء برداشت صورت گرفته و به حواشی دامن زده...

حسن کامرانی فر در خصوص موضوعات مطرح شده در مصاحبه تلفنی با یکی از برنامه های تلویزیونی اظهار داشت:متاسفانه با توجه به حاشیه های مطرح شده در ساعات اخیر از صحبت های بنده در یکی از برنامه ها سوء برداشت صورت گرفته و به حواشی دامن زده که لازم است در این خصوص توضیحاتی ارائه شود.

وی اضافه کرد: حرمت جایگاه و همچنین اعتبار پیراهن مقدس تیم ملی خط قرمز مجموعه فدراسیون فوتبال و همه اهالی فوتبال در ایران اسلامی است. همانطور که در این گفت و گو اشاره کردم ممکن است ملی پوش شدن امتیاز و شرایط ویژه ای را در قرارداد برخی از بازیکنان با هر باشگاهی ایجاد کند اما آنچه مسلم است این موضوع هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال یا کادر فنی محترم تیم ملی نداشته و نخواهد داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: معیار انتخاب بازیکنان تیم ملی شایستگی ، توانمندی و تشخیص سرمربی و اعضای محترم کادر فنی است که فدراسیون فوتبال نیز از این انتخاب همواره حمایت کرده اما اگر از سوی برخی افراد سودجو وعده های نادرست و کذبی در خصوص تضمین دعوت از برخی بازیکنان یا حضور آنها در فهرست تیم ملی در جام جهانی به باشگاهها داده شده این عمل غیر اخلاقی و غیر حرفه ای تخلفی نابخشودنی است که در صورت مشاهده با اینگونه موارد با جدیت برخورد خواهد شد.

حفظ حرمت پیراهن ایران خط قرمز است

کامرانی فر در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از همه اهالی فوتبال خصوصا مدیران و مسئولین باشگاهها نیز انتظار می رود چنین مواردی را مورد تایید ضمنی قرار ندهند و به شایعات ، حواشی و ادعاهای غیر واقعی که مصداق اهانت و بی حرمتی به تیم ملی و فدراسیون فوتبال است دامن نزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی