پاسخ آیت الله نوری همدانی به درخواست عده‌ای از طلاب


پاسخ آیت الله نوری همدانی به درخواست عده‌ای از طلاب

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در پاسخ به درخواست عده ای از طلاب حوزه علمیه گفتند: شکی نداریم دشمنان همیشه مشغول نقشه های جدیدی هستند تا به این نظام و انقلاب ضربه...

متن درخواست جمعی از طلاب و پاسخ مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضرمبارک مرجع عالیقدرحضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «دامت برکاته»

با توجه به جابجایی صورت گرفته در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رسانه‌های دشمن مدام مشغول شایعه پراکنی و ایجاد تفرقه در جامعه می‌باشند و حضرتعالی که همیشه پیشگام در خنثی سازی فتنه‌ها هستید و در اقشار مختلف مردم خاصه طلاب و فضلا بصیرت افزایی می‌نماید خواهشمندیم در این زمینه نیز همانند گذشته راهنمایی بفرمایید.

جمعی از طلاب حوزه علمیه

پاسخ آیت الله نوری همدانی به درخواست عده‌ای از طلاب

متن پاسخ حضرت آیت الله نوری همدانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شکی نداریم دشمنان همیشه مشغول نقشه های جدیدی هستند تا به این نظام و انقلاب ضربه بزنند که مهمترین آن ایجاد اختلاف و تفرقه و ناامید ساختن مردم ازنظام اسلامی است و دراین راه از هیچ توطئه ای فروگذار نمی کنند.

اینجانب لازم می دانم از زحمات حجت الاسلام آقای حسین طائب که خدمات فراوانی برای حفظ امنیت کشور انجام داده اند و فتنه های فراوانی را خنثی نمودند، تشکر کنم و آرزوی موفقیت برای سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظمی داشته باشم و ازخداوندمتعال توفیق همه مسئولان در خدمت به مردم عزیز و فداکار ایران را خواهانم و امیدوارم عزیزانی که در راه امنیت کشور تلاش می کنند، تحت توجهات حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق باشند.

حسین نوری همدانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی