تعبیر خواب پرواز؛ پرواز کردن در خواب چه مفهومی دارد؟


تعبیر خواب پرواز؛ پرواز کردن در خواب چه مفهومی دارد؟

تعبیر خواب پرواز چیست؟ تعبیر خواب: دیدن افتادن یا سقوط در خواب چه تعبیری دارد؟​ تعبیر خواب دویدن؛ ۲۰ نشانه و تعبیر دویدن در خواب​ تعبیر خواب اخبار: انواع خبر (بد و خوب ) در خواب نشانه چیست؟​ به گزارش اقتصادآنلاین، رویاها گاهی آن...

تعبیر خواب پرواز چیست؟ تعبیر خواب: دیدن افتادن یا سقوط در خواب چه تعبیری دارد؟​ تعبیر خواب دویدن؛ ۲۰ نشانه و تعبیر دویدن در خواب​ تعبیر خواب اخبار: انواع خبر (بد و خوب ) در خواب نشانه چیست؟​

به گزارش اقتصادآنلاین، رویاها گاهی آن چیزی را به ما نشان می‌دهند که در درون ما هست، اما سعی می‌کنیم که نادیده‌اش بگیریم یا سرکوبش کنیم. از این جهت رویا‌ها ما را به بررسی دقیق‌تر و عمیق‌تر حالات روحی و روانی خودمان دعوت می‌کنند.

رویا‌ها مثل خود زندگی سناریو‌های بسیار متنوع و مختلفی دارند. انواع و اقسام اتفاقاتی که در بیداری می‌افتد در رویا هم می‌تواند روی بدهد و تازه قلمرو رویا بی‌نهایت گسترده‌تر و رازآمیزتر از بیداری است. اما در عین حال بعضی مضامین کلی هستند که اکثر ما آن‌ها را در رویاهایمان تجربه کرده‌ایم و گاهی حتی چندین بار تجربۀ دیدن هر کدام از آن‌ها را داشته‌ایم. رویا‌هایی مثل پرواز، تعقیب و گریز، خیانت و سقوط.

هر کدام از این رویا‌ها بسته به شرایط مختلف، معانی مختلفی می‌توانند داشته باشند. در اینجا توضیحات دکتر کارمن هارا (Carmen Harra) را دربارۀ برداشت‌های متنوعی که از اینگونه رویا‌ها می‌توان داشت می‌خوانیم.

رویای پرواز معمولا برای ما رویایی دوست‌داشتنی است و خودمان احساس مثبتی نسبت به آن داریم. احساس آزادی و رها شدن از شرایط آزاردهنده، احساس غالب ما در چنین رویا‌هایی است.

تعبیر خواب پرواز چیست؟

در واقع رویای پرواز بر خلاف رویای سقوط می‌تواند به معنی کنترل داشتن بر اوضاع و احساس توانایی شخصی باشد. این رویا معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که ما چشم‌انداز وسیع‌تری در زندگی پیدا کرده‌ایم و در موقعیت‌های مختلف زندگی‌مان مزیت‌های تازه‌ای کسب کرده‌ایم.

در این زمینه بخوانید؛

تعبیر خواب: دیدن افتادن یا سقوط در خواب چه تعبیری دارد؟​

تعبیر خواب دویدن؛ ۲۰ نشانه و تعبیر دویدن در خواب​

تعبیر خواب اخبار: انواع خبر (بد و خوب ) در خواب نشانه چیست؟​

رویای پرواز به این معناست که ما هیچ چیز را غیرممکن نمی‌بینیم و توانایی رسیدن به خواسته‌ها را در خودمان احساس می‌کنیم. اگر پرواز ما در خواب ارتفاع زیادی داشته باشد و از دیدن منظره‌ها لذت ببریم، این نشانه‌ای از باانگیزه بودن و امیدواری ماست؛ یعنی ما از اضطراب‌ها و استرس‌ها آزاد شده‌ایم یا توانایی آزاد شدن از آن‌ها را داریم. اما اگر در حال پرواز دچار ترس شده باشیم این می‌تواند به معنی ترس از چالش‌ها و مسائلی باشد که در مسیر موفقیت خود را با آن‌ها مواجه می‌بینیم.

آیا شما هم خواب سقوط یا پرواز می بینید؟ برای ما تکرارشونده ترین رویاهای خود را بنویسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر