در 9 ماه نمی شود شق القمر کرد


در 9 ماه نمی شود شق القمر کرد

غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اینجانب معتقدم باید با وزیر مدارا کرد و فرصت بیشتری برای حل مشکلات...

غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اینجانب معتقدم باید با وزیر مدارا کرد و فرصت بیشتری برای حل مشکلات داد.

وی افزود: آقای فاطمی امین یکی از وزرای پرتلاش کابینه است و شبانه روز برای حل مشکلات وزارتخانه تلاش می کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه آقای فاطمی امین یکی از وزرای سالم کابینه است، گفت: ایشان تعاملی خوبی با نمایندگان و مجلس شورای اسلامی دارد و در تلاش است با استفاده از ظرفیت های مجلس مشکلات فعلی وزارتخانه را حل کند.

در 9 ماه نمی شود شق القمر کرد

شریعتی با بیان اینکه البته آنچه که وزیر وعده داده با آنکه امروز در جامعه می بینیم فاصله داریم، افزود: بخشی از مشکلات وزارت صمت مشکلات ساختاری وزارتخانه است و هر وزیری در راس وزارتخانه قرار بگیرد باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کند و ربطی به وزیر ندارد.

وی تصریح کرد: در ساختاری که با چنین مشکلاتی مواجه است، یک فرد نمی تواند ظرف هشت_۹ ماه در آن شق القمر کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: اگر از انصاف نگذریم باید به وزیر فرصت بیشتری داد تا بتواند در این وزارتخانه بزرگ که از چند وزارتخانه تشکیل شده تحول ایجاد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط