نشست هم اندیشی رویداد ملی فهما 1401 برگزار شد


نشست هم اندیشی رویداد ملی فهما 1401 برگزار شد

مجید خوبی زاده گفت: نشست هم اندیشی و هم افزایی با محوریت رویداد ملی فهما ۱۴۰۱ و همچنین طرح اوقات فراغت تابستانی برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، پیشبرد اهداف رویداد ملی فهما را از اولویت فعالیت های این ستاد برشمرد و گفت: نشست هم اندیشی و هم افزایی با محوریت رویداد ملی فهما ۱۴۰۱ و همچنین طرح اوقات فراغت تابستانی برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در این باره، افزود: در اولین گام به منظور توجیه برنامه ها و اهداف این رویداد ملی در نظر داریم نشستی ویژه رابطین فهمای منطقه ای برگزار کنیم.

وی با اشاره به این که تعداد ۲۳ رابط فهما در سطح کانون های مساجد منطقه فعالیت دارند، بیان کرد: هدف استفاده از ظرفیت رابطین فهما در راستای اطلاع رسانی و تشریح برنامه های چهارمین رویداد ملی فهما و نیز نحوه اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی است.

خوبی زاده ابراز کرد: در دومین گام قصد داریم نشست های توجیهی با محوریت رویداد ملی فهما و طرح اوقات فراغت تابستانی ویژه مدیران کانون های مساجد را برگزار کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: این نشست ها با حضور کارشناسان این ستاد به صورت شهرستانی برگزار می شوند.

وی یادآور شد: امسال برای چهارمین سال متوالی است که رویداد ملی فهما ویژه کانون های مساجد در بستر سامانه بچه های مسجد اجرا می شود.

خوبی زاده اظهار کرد: این رویداد ملی همچون گذشته در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق دوازده گانه برگزار می‌شود و ارزیابی کانون های مساجد براساس حضور پررنگ در این رویداد ملی صورت می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های پیش رو افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی است که به صورت شهرستانی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان اجرا می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس