کلینیک رفتار؛ مرکز مشاوره و خدمات تخصصی روانشناختی


کلینیک رفتار؛ مرکز مشاوره و خدمات تخصصی روانشناختی

کلینیک رفتار، مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روانشناختی که موسس آن دکتر هومن نامور است از سال 1393 با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهزیستی کشور مشغول به فعالیت رسمی...

کلینیک رفتار؛ مرکز مشاوره و خدمات تخصصی روانشناختی
کلینیک رفتار، مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روانشناختی که موسس آن دکتر هومن نامور است از سال 1393 با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهزیستی کشور مشغول به فعالیت رسمی بوده است.

این مرکز با توسعه و گسترش چندبرابری خدمات خود در سال‌های اخیر توانسته است به بالاترین سطح کیفیت و رضایت مخاطبان خود دست یابد. این ارتقای کیفیت چندوجهی با تدوین استراتژی و سیاست‌گذاری دکتر هومن نامور برمبنای مشتری‌مداری در فضای روان‌شناسی و محوریت تخصص‌گرایی و حرفه‌ای‌گری ممکن شده است.

تربیت درمانگران متخصص در بستر آموزشگاه فرارفتار و با رویکرد درمانی رفتاری عقلانی هیجانی (REBT) با تدریس مستقیم دکتر هومن نامور انجام می‌پذیرد.

آموزشگاه فرارفتارُ دپارتمان آموزش انستیتو رفتار است. در ادامه، دانش‌آموختگان REBT با جلسات تریاژ، سوپرویژن و جلسات متعدد کیس‌ریپورت تحت نظارت دکتر نامور به تیم درمان کلینیک ملحق می‌شوند و پاسخگوی افراد و خانواده‌های مراجعه‌کننده به کلینیک هستند.


کلینیک رفتار خدمات روانشناختی و مشاوره خود را مطابق بزرگترین و مدرن‌ترین مراکز روان‌درمانی دنیا ارائه می‌دهد؛

کلینیک رفتار؛ مرکز مشاوره و خدمات تخصصی روانشناختی

مشاوره و درمان خانواده‌
مشاوره خانواده (مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره طلاق سالم، مهارت‌های زناشویی)، خانواده‌درمانی، زوج‌درمانی، س ک س‌تراپی و...

مشاوره و درمان کودک و نوجوان
آزمون‌های هوش و استعداد و هیجان/ آموزش مهارت‌های پدرمادری/ مشاوره تحصیلی، مشکلات روان‌شناختی (ADHD، افسردگی، ترس، مشکلات یادگیری،...)

مشاوره و درمان فردی
مشاوره فردی (رشدی، ارتقایی، مشکلات فردی)، روان‌درمانی اختلالات شایع و خاص (انواع مشکلات اضطرابی، افسردگی و...)

مشاوره و درمان گروهی
مشاوره گروهی (گروه رشدی، ارتقایی، مشکلات ارتباطی)، گروه‌درمانی (انواع مشکلات اضطرابی، مشکلات خلقی، ترس، اعتیاد و...)/ کودک، نوجوان و بزرگسال

سنجش‌های روان‌شناختی
آزمون‌های روان‌شناختی و استعدادیابی، هوش، هیجان و شخصیت، آزمون‌های شغلی و سازمانی به صورت گروهی و فردی (DISC، کلیفتون، هالند، MBTI)

باتوجه به شروع فصل تابستان و نیاز به برنامه‌ریزی تحصیلی و آموزشی فرزندان و خانواده‌ها، این خدمات در بسته‌های ویژه (مانند آزمون‌ها و مشاوره‌های رایگان) یا با تسهیلات ویژه‌تر به همه مخاطبان تقدیم می‌شود.

آدرس: تهران- خیابان شریعتی، خیابان وحید دستگردی (ظفر)، پلاک ٨٢
کدپستی: ١٩١١٧٨٣٣٧١
سایت: raftarinstitute.com
تماس با کلینیک:
٠٥١١ ٢٢٢٧ ٠٢١
٠٥٢٢ ٢٢٢٧ ٠٢١

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید