مرادی حق رای دادن ندارد/ انوشیروانی به صورت آنلاین رای خواهد داد


مرادی حق رای دادن ندارد/ انوشیروانی به صورت آنلاین رای خواهد داد

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری در حالی امروز و فردا در آلبانی برگزار می‌شود که علی مرادی حق رای دادن در این کنگره را ندارد.

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری امروز و فردا در آلبانی برگزار می‌شود و تکلیف پست‌های ریاست، دبیرکلی، نواب رئیس و هیئت اجرایی مشخص خواهد شد. از کشورمان علی مرادی (رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری) در همه پست‌ها نامزد شده و همچنین علیرضا قریشی (رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان) به همراه محسن بیرانوند (دبیر فدراسیون وزنه برداری) هم برای عضویت در کمیته‌های فنی و مربیان ثبت نام کرده اند.

با توجه به برکناری علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه برداری ایران، اما او برای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی دیروز بعد از ظهر به آلبانی سفر کرد. در لیست ابتدایی که فدراسیون جهانی وزنه برداری نام نمایندگان کشور‌ها برای رای دادن در انتخابات را اعلام کرد، نام علی مرادی در آن دیده می‌شد، اما بعد از برکناری او این لیست تغییر کرد و به همین دلیل حق رای از مرادی گرفته شد.

مرادی حق رای دادن ندارد/ انوشیروانی به صورت آنلاین رای خواهد داد

در لیست جدیدی که فدراسیون جهانی وزنه برداری منتشر کرده است نام سجاد انوشیروانی به عنوان نماینده ایران در مجمع قرار داده شده و او باید به جای مرادی رای دهد. بدین ترتیب رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری دیگر نمی‌تواند رای بدهد و باید منتظر باشد و ببیند که آیا دیگران به او رای می‌دهند یا خیر.

مرادی حق رای دادن ندارد/ انوشیروانی به صورت آنلاین رای خواهد داد

بیشتر بخوانید

انوشیروانی نماینده ایران در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری

در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری حدود ۲۷ کشور به صورت آنلاین حضور دارند که ایران هم یکی از این کشور‌ها است و انوشیروانی، بیرانوند و قریشی نمایندگان ایران به صورت آنلاین رای خود را خواهند داد. همچنین نمایندگان بیش از ۱۰۰ کشور هم به صورت حضوری در انتخابات حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی