حسین زاده: تمرین مشترک جوانان با بزرگسالان به آینده کشتی کمک می‌کند


حسین زاده: تمرین مشترک جوانان با بزرگسالان به آینده کشتی کمک می‌کند

به اعتقاد مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان هر چقدر کشتی گیران پایه تمرینات بیشتری را با بزرگسالان داشته باشند آینده کشتی بهتر تضمین خواهد شد.

حسن حسین زاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: در اردوی قبلی با داریت و هماهنگی محمد بنا و حمید باوفا شرایطی فراهم شد که فرنگی کاران جوان و بزرگسالان با هم تمرینات مشترکی را برگزار کنند که این موضوع به طور حتم مزیت‌های فراوانی را برای آینده کشتی در بر خواهد داشت و حتما به ورزش اول کشور کمک خواهد کرد.

تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان چندی پیش در رقابت‌های بین المللی جام ساساری ایتالیا که در رده سنی بزرگسالان برگزار شد با کسب ۷ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

حسین زاده گفت: تلاش ما این است در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهانی افتخارات گذشته را تکرار کنیم، اما بخش مهم دیگری که در برنامه‌های کادر فنی قرار دارد پشتوانه سازی برای آینده کشتی کشور است به همین دلیل باز هم ضمن تمرین مشترک با بزرگسالان عملکرد فرنگی کاران مستعد و آینده دار را با جدیت زیر نظر خواهیم داشت.

هفتمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در راه آماده سازی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی، از ۲۹ خردادماه تا ۱۰ تیرماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!