سرنوشت مثل یک بدون قرار قبلی است که از قبل به آن فکر نکرده اید 


سرنوشت مثل یک بدون قرار قبلی است که از قبل به آن فکر نکرده اید 

اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» با حضور مصطفی زمانی بازیگر این فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، در این برنامه که با جشن تولد مصطفی زمانی همراه بود، این بازیگرخطاب به حاضران در سالن گفت: خوشحالم که امشب در خدمت شما عزیزان هستم، نقش من در فیلم »بدون قرار قبلی: کوتاه اما تاثیرگذار است و معتقدم اثری که ساخته شده بسیار زیباتر از متن آن روایت شده است.

وی گروه عوامل «بدون قرار قبلی» را بسیار درجه یک عنوان کرد و گفت: امیدوارم آنچه که در این فیلم می بینید شما را به سمت اتفاقاتی سوق دهد که دوست داشتید در زندگی تان رقم بخورد. اتفاقاتی که ما آن را «سرنوشت» می نامیم. این سرنوست برای هر بشری بنا به طبیعتی که برایش طراحی شده همیشه خوشایند بوده است اما متاسفانه جهان ، دغدغه ها و همه آنچه که به ما مربوط نیست و ما فکر می کنیم که به ما مربوط است را پیگیری و قضاوت می کنیم. ما تابع سرنوشتیم و اگر این مساله را بپذیریم، به راحتی می توانیم زندگی مان را با خوشی بگذرانیم.

بازیگر فیلم «بدون قرار قبلی» در پایان تصریح کرد: از نظر من این فیلم دوست دارد به انسان ها بگوید که سرنوشت مثل یک بدون قرار قبلی است که از قبل به آن فکر نکرده اید. بنابراین بهتر است که آدم آرزو نکند و ببیند که سرنوشت چه چیزی را براش رقم زده است.

این مراسم با جشن تولد مصطفی زمانی با حضور مخاطبانی که بدون قرار قبلی را برای تماشا انتخاب کرده بودند، به پایان رسید.

محمود بابایی تهیه کننده فیلم نیز از دیگر حاضران در اکران مردمی »بدون قرار قبلی» در پردیس سینمایی چارسو بود.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که توسط پخش این موسسه اکران شده است.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق