میدان ورودی ترکمانچای میانه از محل منابع سفر رییس جمهور رفع نقص می‌شود


میدان ورودی ترکمانچای میانه از محل منابع سفر رییس جمهور رفع نقص می‌شود

تبریز- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اختصاص اعتبار در سفر اخیر رییس جمهور جهت رفع نقاط حادثه خیز استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۵۰ میلیارد ریال برای رفع نقایص میدان ترکمانچای میانه تخصیص یافته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، مسعود سعادتی در جمع مردم ترکمانچای، رفع نقایص راه اصلی ورودی ترکمانچای را نیازمند مطالعه و کار دقیق کارشناسی برای ایمنی هر چه بیشتر در ورودی شهر عنوان کرد.

فرماندار ویژه میانه در ادامه در کنار مردم بودن و مردمداری را سیاست و منش ریاست جمهور و شعار دولت را تحقق عدالت و مردمداری عنوان و تصریح کرد: مسئولان به عنوان مجریان سیاستهای دولت وظیفه داریم در راستای این سیاستها حرکت کنیم که برپایی میز خدمت یکی از این سیاستهاست که امروز آغازگر سری دوم آن از بخش ترکمانچای در شهرستان میانه بودیم.

سعادتی برپایی میز خدمت را سیاست عملی در کنار مردم بودن از سوی دولت ذکر کرد و گفت: کمترین تاثیر در کنار مردم بودن؛ شنیدن مشکلات آنها از زبان خودشان است.

وی افزود: برخی از مشکلات بازگو شده در بخش ترکمانچای جنبه عمومی داشته و باید در جلسه ای با حضور مدیران ادارات مربوطه بررسی شود و برخی دیگر نیز به صورت موردی است که با تصمیم گیری لازم در اسرع وقت قابل حل است.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در کنار توسعه شهر میانه توسعه بخشها و چهار شهر تابعه آن است؛ روستاهای بخش ترکمانچای را از برخوردارترین ها در امکانات برشمرد و بر استقبال و حمایت از امر توسعه با هر اقدام و حرکتی از جمله جلب و جذب سرمایه گذار تاکید کرد.

آیت الله رئیسی و جمعی از اعضای هیات دولت / ۱۲ خرداد/ در قالب بیست و سومین سفر استانی به آذربایجان شرقی سفر کردند.

در این سفر ۴۱ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح های توسعه ای و عمرانی استان اختصاص یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403