تعداد شهرستان‌های با رنگ آبی کرونایی در آذربایجان‌غربی به 15 رسید


تعداد شهرستان‌های با رنگ آبی کرونایی در آذربایجان‌غربی به 15 رسید

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حالیکه شنبه هفته گذشته، ۱۴ شهرستان با وضعیت آبی در استان داشتیم، اکنون یک شهرستان دیگر به آنها افزوده شده تا تعداد این مناطق به ۱۵ برسد.

دکتر محمدامین ولی‌زاد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی شنبه هفته گذشته تا امروز، پلدشت وضعیت بهتری پیدا کرده و از وضعیت زرد به آبی تغییر رنگ داده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان های ارومیه، نقده، میاندوآب، اشنویه، پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان، تکاب، سلماس، خوی، شوط، شاهین دژ، پلدشت و ماکو در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

ولی زاد ادامه داد: همچنین شهرستان های چالدران و چایپاره وضعیت زرد کرونایی دارند که امیدواریم آنها نیز به سمت آبی حرکت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق برآورها وضع پلدشت نسبت به هفته گذشته بهتر شده و وضع بقیه شهرها تغییری نکرده است.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و اهتمام ویژه به انجام واکسیناسیون توسط همه افراد جامعه در این وضعیت ضروری است که امیدواریم با اهتمام شهروندان، به سمت وضع نارنجی و قرمز حرکت نکنیم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از اواسط اسفند پارسال فروکش خیز ششم کرونا را تجربه کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک