توزیع یک هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در ایلام


توزیع یک هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در ایلام

ایلام- ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام از توزیع یک هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شامل استانی، سه درصد نفت و گاز و توازن استانی در این استان خبر داد.


رحمت اله قیصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه استان نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۲۷.۹ درصد افزایش دارد، اظهار داشت: اعتبار ردیف سه درصد نفت و گاز در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۴۶ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۸۵.۷ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه ایلام رتبه بیستم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در بین استان های کشور در سال ۱۴۰۱ را دارد، افزود: اعتبارات ردیف تملک دارایی سرمایه‌ای استانی سال ۱۴۰۱ با ۲۰.۹ درصد رشد نسبت به سال قبل به بیش از ۵۰۵ میلیارد تومان رسیده است.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه ایلام اضافه کرد: اعتبار ردیف اربعین سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۵۲ میلیارد تومان است که نسبت به سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰ درصد افزایش نشان می دهد.

قیصوری در خصوص اعتبارات مصوب هزینه ای استان در سال ۱۴۰۱ یادآور شد: اعتبارات مذکور بیش از ۶۳۱ میلیارد تومان است که نسبت به مصوب سال ۱۴۰۰ حدود ۲۴.۷ درصد و نسبت به عملکرد سال قبل حدود ۱۵.۳ درصد افزایش یافته است.

وی ضمن تاکید بر صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات جاری گفت: اولویت هزینه کرد اعتبارات هزینه ای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات شهرستان ها براساس شاخص های جمعیت، مساحت، ضریب محرومیت و ... صورت می گیرد، تاکید کرد: پروژه های اولویت دار از جمله پروژه های پیشران رشد اقتصادی، پروژه های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال و سند تحول دولت مردمی و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمامی که با توجه به پیشرفت فیزیکی و نقشی که در تحقق رشد اقتصادی دارند، در اولویت توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۱ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا