ارایه بیش از 320 مورد خدمت دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم بهبهان


ارایه بیش از 320 مورد خدمت دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم بهبهان

اهواز – ایرنا – معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: بیش از ۳۲۰ مورد خدمت دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم حوزه جغرافیایی دانشکده علوم پزشکی بهبهان از ابتدای فروردین امسال تاکنون ارایه شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این دانشکده، دکتر روزبه بیان کرد: ارایه خدمات درمانی و تحقق شعار عدالت در سلامت یکی از اهداف مجموعه دانشکده و بهداشت بوده که با راه اندازی مجدد کلینیک سیار دندانپزشکی در ۲۰ روز کاری این کلینیک سیار خدمات رایگان شایانی به مناطق محروم ارایه کرده است.

وی افزود: یکی از اهداف کلینیک سیار دندانپزشکی رفع کامل نیاز منطقه‌ای است که در آن دندانپزشک حضور ندارد و با حضور کلینیک سیار در مناطق جولکی و لنگیر بهبهان و روستاهای اطراف آن، برای تحقق شعار عدالت و سلامت مردم این مناطق ، خدمات رایگان ارایه شده است.

روزبه ادامه داد: اولویت اصلی کلینیک سیار دندانپزشکی علاوه برارایه خدماتی چون معاینه، ترمیم، کشیدن دندان شیری، پالپ زنده دندان، فیشورسیلانت و جرم گیری کامل، ارایه آموزش‌ لازم به کودکان و دانش آموزان است تا با دریافت آموزش صحیح از مشکلات بعدی آنان جلوگیری به عمل آید.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ انجام شده به زودی در منطقه درونک و پس از آن در منطقه شله زار بهبهان، کلینیک سیار دندانپزشکی دانشکده علوم پزشکی بهبهان خدمات رسانی خواهد کرد.

شهرستان بهبهان در جنوب شرق خوزستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس