تیم تکواندوی پومسه بانوان زنجان در لیگ دسته یک کشوری نایب قهرمان شد


تیم تکواندوی پومسه بانوان زنجان در لیگ دسته یک کشوری نایب قهرمان شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: در جدول رده بندی لیگ دسته یک تکواندوی پومسه در بخش بانوان تیم معراج تهران با ۶۲ امتیاز در صدر قرار گرفت، تیمهای هیات تکواندو زنجان و گلستان به ترتیب با کسب ۵۵ و ۱۲ امتیاز جایگاه بعدی جدول رده بندی...

علی سپهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود لیگ دسته یک پومسه کشور در بخش بانوان تحت عنوان" جام نشاط " از چهارشنبه اول تیر به میزبانی هیات تکواندو استان زنجان و در سالن ۶ هزار نفری کارگران در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۷۵۰ میهمان و ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند که ۳۷۰ نفر در بخش بانوان و ۲۹۰ نفر نیز در بخش مردان بودند.

این مسوول با اشاره نتایج دیدارهای هفته اول تا ششم لیگ دسته یک پومسه ادامه داد: بر این اساس در بخش تیمی ابداعی زیر ۱۴ سال (۱۳ نفر) در فرم ابداعی، مقام اول تیم معراج از (تهران) رسید، هیات تکواندو زنجان و شهرداری کمال شهر (البرز) دوم و سوم شدند.

وی اظهار داشت: در بخش تیمی ۳ نفره ۱۵ تا ۱۷ سال نیز هیات تکواندوی زنجان اول شد و تیمهای تیم معراج (تهران) و تیم معراج a (تهران) مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

سپهری افزود: در بخش تیمی ۳ نفره ۱۸ تا ۳۰ سال نیز هیات تکواندو (زنجان)، معراج (تهران) و المپیک (گلستان) به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه در تیمی ۳ نفره بالای ۳۱ سال نیز مقام اول به هیات تکواندوی زنجان رسید، ادامه داد: مقام دوم: این بخش به تیم معراج (تهران) و نیراوانا (تهران) نیز سوم شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه لیگ دسته یک پومسه تحت عنوان جام نشاط در بخش مردان روز جمعه /سوم/ به میزبانی هیات تکواندو استان زنجان برگزار شد، خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات آکادمی نظری در مجموع با ۴۸ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد و درسکوی قهرمانی ایستاد، آکادمی برزگری از استان البرز با ۱۴ امتیاز نایب قهرمان و المپیک رودسر از استان گیلان هم با ۱۱ امتیاز در جای سوم ایستاد.

گفتنی است اختتامیه لیگ دسته یک پومسه کشور در بخش بانوان و آقایان روزهای دوم و سوم تیر برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا