2 تصادف در محور دامغان به سمنان 19 مصدوم داشت


2 تصادف در محور دامغان به سمنان 19 مصدوم داشت

سمنان- ایرنا- ۲ حادثه جاده ای شامل برخورد پراید با خودروی سواری دانگ فنگ و تصادف دیگری مربوط به برخورد پراید با سواری جیلی روز شنبه در محور دامغان به سمنان سبب مصدومیت ۱۹ نفر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید با دانگ فنگ در کیلومتر ۹۷ محور دامغان به سمنان، ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

مظفر محمدخانی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۶ و ۵۴ دقیقه صبح امروز رخ داد و در پی آن سه مصدوم توسط هلال احمر و هفت مصدوم توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: به منظور امدادرسانی به حادثه دیدگان، امدادگران پایگاه عامل آهوان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات پس از حدود سه ساعت در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه به پایان رسید.

2 تصادف در محور دامغان به سمنان 19 مصدوم داشت

همچنین در تصادف دیگری که از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعلام شد: در پی اطلاع رسانی ساعت هشت و ۲۰ دقیقه صبح امروز حادثه به اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یک فروند هلی کوپتر آمبولانس جهت امداد به محله حادثه اعزام شد. حادثه تصادف خودرو پراید و سواری جیلی در کیلومتر ۴۰ محور دامغان به سمنان رخ داد و ۹ مصدوم حادثه جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!