85 درصد نانوایی‌های گلستان به کارتخوان‌ فروش نان مجهز شدند


85 درصد نانوایی‌های گلستان به کارتخوان‌ فروش نان مجهز شدند

گرگان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقنصادی استاندار گلستان گفت: ۸۵ درصد از مجموع ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی‌ استان به دستگاه‌های جدید کارتخوان عرضه نان مجهز شدند که این تعداد شامل ۹۳ درصد نانوایی‌های شهری و ۷۸ درصد نانوایی‌های روستایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمحمد دهنوی روز شنبه در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهارداشت: تا پایان هفته جاری بقیه نانوایی‌های گلستان نیز به این دستگاه‌های جدید مجهز می شوند و از این طریق از عرضه آرد خارج از شبکه تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد.

معاون استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد مشکل صف‌های طولانی نانوایی ها با تدابیر اتخاذ شده تا پایان تیر ماه به حالت عادی بازگردد.

دهنوی در خصوص توزیع مرغ با قیمت‌های مختلف در گلستان اظهارداشت: به دلیل پایین بودن تقاضا، قیمت مرغ کمتر از نرخ مصوب در استان به فروش می رسید که پس از گذشت حدود ۲ ماه از آغاز اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها نرخ فروش مرغ در استان به قیمت واقعی نزدیک شد.

دهنوی در خصوص اقدامات انجام شده در برخورد با فروشگاه‌هایی که از عرضه برخی کالاها امتناع می‌کنند یا تخلفات مشابه دارند، گفت: دستگاه‌های نظارتی و متولیان امر، با افزایش نیروها و گشت‌های بازرسی، شدت نظارت‌ها افزایش دادند و در سه هفته اخیر این نظارت و برخوردها، بیشتر شد.

وی ادامه داد: در حوزه نانوایی‌ها در سه هفته اخیر، ۸۰۰ خبازی احکام تعزیری دریافت کردند که این آمار نشان دهنده وجود تخلف در یک سوم نانوایی‌های گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور