پیش بینی وزش باد شدید در لرستان


پیش بینی وزش باد شدید در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: وزش باد شدید و تندبادهای لحظه ای از پدیده های قابل انتظار تمام مناطق این استان در هفته جاری است.

به گزارش ایرنا، بهروز مراد پور روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: با فعال شدن این سامانه احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت و سقوط اجسام وجود دارد.

وی بر لزوم استحکام سازه‌های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی و غیره، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تاکید کرد و گفت: این سامانه در روز یکشنبه در سطح استان فعال خواهد شد.

مراد پور ادامه داد: شکل گیری چشمه های گرد و خاک و نفوذ آن به جو منطقه از شنبه شب تمام نقاط استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی لز مخاطرات این سامانه است، اظهار داشت: اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز به ویژه برای افراد آسیب پذیر، استفاده از ماسک مناسب، پرهیز از سفرهای غیر ضروری، پیشگیری از خسارات احتمالی به تاسیسات حساس به گرد و خاک و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم توصیه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا