استاندار یزد: راهبردهای قوانین حوزه خانواده برای مردم تبیین شود


استاندار یزد: راهبردهای قوانین حوزه خانواده برای مردم تبیین شود

یزد - ایرنا- استاندار یزد گفت: مجموعه سیاست ها ،راهبردها و قوانین مهم در حوزه خانواده و ازدواج و جمعیت برای مردم تبیین شود.

به گزارش ایرنا مهران فاطمی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود:دستگاههای فرهنگی و تبلیغی نسبت به اقناع جامعه طبق سند یزدنوین فعالیت کنند و باید مواهب و حسنات اقدام طرح سامان خانواده برای مردم بازگو شود.

وی ادامه داد: مسئله مسکن نیز یکی از الزامات افزایش جمعیت و برای خانواده ها بسیار مهم است و اگر مشکلی هم وجود دارد باید رفع شود و مسکن ملی موقعیت بسیار خوبی است که باید نهایت استفاده را برد .

استاندار یزد گفت: شورای برنامه ریزی فقط برای توزیع پول نیست و این امکانات و زحماتی که انجام می شود برای نسل آینده می خواهیم و اگر نسلی وجود نداشته باشد برای چه کسی فعالیت می شود .

سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در قانون برای جمعیت موارد بسیار خوبی تدوین شده و استان یزد می تواند در این زمینه نیز الگویی برای سایر استانها باشد .

مجید دهقانیزاده رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد نیز در این نشست گفت: به استناد قانون و الگوی مدل توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و هزینه ای استان در سال جاری ، باید حداقل پنجاه درصد ردیف های اعتباری این بخش به مناطق محروم بر اساس جمعیت تعلق گیرد .

در این نشست تعدادی از اعضای کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی سلامت زنان و خانواده استان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده بیان نموده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته