کنایه دبیر به معاون وزیر در واکنش به اتفاقات اخیر در مجمع کشتی


کنایه دبیر به معاون وزیر در واکنش به اتفاقات اخیر در مجمع کشتی

رکنا ورزشی: مجمع فدراسیون کشتی از دقایقی پیش در سالن آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش رکنا، مجمع عمومی فدراسیون کشتی با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و اعضای مجمع این فدراسیون به ریاست سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک از ساعت ۱۴ آغاز شد.

در زمانی که پولادگر وارد مجمع شد دبیر از جای خود بلند نشد و با او دست نداد و احوال‌پرسی نکرد.

در ابتدای این نشست حمید یاری گفت: اساسنامه فدراسیون کشتی بر اساس تیپ اتحادیه جهانی کشتی و همانند دیگر کشورهای جهان است که مورد تایید این اتحادیه قرار گرفته است.

دبیر در واکنش گفت: بر همین اساس برای انتخاب رییس مجمع باید توسط اعضای مجمع رای‌گیری انجام شود.

دبیر در ادامه گفت: ما نمی‌توانیم به اساسنامه دست بزنیم و اگر بخواهیم این کار را کنیم باید با اجازه اتحادیه جهانی کشتی باشد. آقای معاون وزیر در جلسه است. پولی که به ما نمی‌دهند اما به احترام وزیر ورزش حرفی نمی‌زنیم. پیشنهاد من نماینده وزارت است و پیشنهاد می‌کنم به احترام وزارت، نماینده وزارت ورزش در این جلسه، به عنوان رییس انتخاب شود.

همچنین محمد پولادگر معاون وزیر ورزش گفت: از این اساسنامه بی اطلاعم و ما یک اساسنامه داریم که مصوبه مجلس خبرگان و هیات وزیران را دارد. در اساسنامه قید شده رییس مجمع وزیر است. دوستان کم لطفی و یک طرفه قضاوت می‌کنند چون باید صحبت‌های ما را هم بشنوند.

وی افزود: من شنیدم فقط خبرنگاران کشتی مجوز حضور در این نشست را دریافت کرده‌اند. ما دستور جلسه داریم که طبق آن کار می‌کنیم. طبق دستور جلسه هم باید گزارش حسابرس ارائه شود.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق