شه بخش: ژیمناست بودم؛ اتفاقی بوکسور شدم/ تصور نمی کردم روزی صاحب مدال آسیایی و ‌جهانی بوکس شوم


شه بخش: ژیمناست بودم؛ اتفاقی بوکسور شدم/ تصور نمی کردم روزی صاحب مدال آسیایی و ‌جهانی بوکس شوم

دارنده مدال طلای بوکس جهان گفت: امروز مطمئن هستم نه تنها من بلکه کل اعضای تیم ملی می توانیم با حضور پرقدرت در میدان بزرگ مسابقات المپیک پرچم کشور عزیزمان را در کنار سایر کشورها به اهتزار در بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانیال شه بخش دارنده مدال طلای بوکس جهان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس و رو نمایی از سردیس ماسیس هامبارسومیان اظهار داشت: من یک ایرانی هستم و این مهم از همه چیز برایم باارزش تر است. برای به اهتزار درآوردن پرچم ایران اسلامی و سربلندی کشورمان در میادین مختلف ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی ضمن اشاره به فعالیتش در این رشته ورزشی گفت: از دوران کودکی علاقمند به حضور در رشته ورزشی ژیمناستیک بودم و خیلی اتفاقی وارد رشته ورزشی بوکس شدم و تصور نمی کردم بتوانم در این رشته صاحب مدال شوم.

شه بخش ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های حسین ثوری افزود: در زمان ریاست ثوری در هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان وارد رشته بوکس شدم و تمام تلاش خود را می کنم که با کسب موفقیت بتوانم قدر دارن زحماتشان باشم.

دارنده مدال طلای بوکس جهان بیان کرد: تصور نمی کردم روزی بتوانم صاحب مدال مسابقات آسیایی و ‌جهانی شوم. ولی امروز مطمئن هستم نه تنها من بلکه همه اعضای تیم ملی می توانند با حضور پرقدرتشان در میدان بزرگ و مسابقات المپیک پرچم کشور عزیزمان را در کنار سایر کشورها به اهتزار در بیاوریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!