دهه نودی‌ها دوباره در تهران «سلام فرمانده» را می‌خوانند


دهه نودی‌ها دوباره در تهران «سلام فرمانده» را می‌خوانند

ویژه برنامه سرود «سلام فرمانده» ۱۱ تیرماه در منطقه ۲۱ تهران واقع در تهرانسر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سرود حماسی و ملی مذهبی «سلام فرمانده» که اخیرا در سراسر کشور و نیز در کشورهای دیگر مورد استقبال فراوان محبین اهل بیت(ع) و مخصوصاً دهه نودی‌ها قرار گرفته، قرار است شنبه ۱۱ تیرماه از ساعت ۱۹ در منطقه ۲۱ تهران واقع در تهرانسر، بلوار شاهد، زمین ورزش بوستان نیلوفر، جنب بزرگراه آزادگان، با همراهی سربازان دهه هشتادی و نودی امام زمان(عج) نیز همخوانی و اجرا شود.

تیزر برگزاری «سلام فرمانده» در تهرانسر

همخوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع)، سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، شعرخوانی احمد بابایی و روایتگری سید ایمان یاراحمدی در این مراسم به اجرای برنامه می‌پردازند. اجرای گروه سرود نبی اکرم (ص) و میثاق تهران از برنامه‌های این مراسم عنوان شده است.

سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد و تا به امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها رسیده و خود را در دل مردم نیز جا کرده است.

اجرای سرود «سلام فرمانده» به زبان انگلیسی در لندن

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو