حاشیه‌های مجمع کشتی| درگیری لفظی دبیر و مخالفت پولادگر با گزارش حسابرس


حاشیه‌های مجمع کشتی| درگیری لفظی دبیر و مخالفت پولادگر با گزارش حسابرس

در مجمع عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون با مشاور حسابرسی امور مجامع درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون کشتی از ساعت ۱۴ به ریاست محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش آغاز شد.

* شکرشکن مشاور حسابرسی در امور مجامع ایراداتی را به حسابرس فدراسیون وارد کرد که باعث اعتراض علیرضا دبیر و درگیری لفظی او با این مشاور حسابرسی شد. دبیر از شکرشکن خواست توضیحات خود را مستند اعلام کند.

وی گفت: آیا شما جزو انجمن حسابرسان هستید؟ من هم سالها در این حوزه کار کرده‌ام و باید همه چیز را مکتوب ارائه دهید. با کلمات بازی نکنید، من می‌دانم که اشتباه است و آیا می‌توانید بندهایی را که ایراد می‌گیرید مستند ارائه کنید؟ روی هوا حرف نزنید چون من هم می‌توانم بندهایی را مثال بزنم کسی چه می‌داند؟ به خدا اگر شما قانون را بدانید.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: جالب است در بندهای حسابرسی اعضای هیات رئیسه نباید امضا کنند اما ما امضا کردیم، چیزی برای پنهان کردن نداریم. می‌گویید یک امضا کم است؟ من نمی‌دانم شما قبلا کجا بودید که حالا اینجا نشسته اید؟
اینجا قبلا بیش از ۳۰ میلیارد بدهی مالیاتی داشته به جای اینکه بگویید آفرین که بدهی‌ها کم شده می‌گویید یک امضا کم است آن هم زمانی که امضا لازم نبوده است؟

پولادگر درباره این اتفاقات به دبیر گفت: شما خودتان توهین می‌کنید و حرف می‌زنید. دبیر هم در واکنش به حرف پولادگر، گفت: آیا شما بچه‌اید که اینطور صحبت می‌کنید؟ واقعا متاسفم.

برای تایید گزارش حسابرس در مجمع رای گیری شد که پولادگر و سعیدی دست خود را به عنوان موافق بالا نبردند که دبیر خطاب به پولادگر گفت: شما مخالف هستید؟ پولادگر پاسخ داد هر کسی اختیار خود را دارد. من از توضیحات قانع نشدم.

پولادگر خطاب به حسابرس، عنوان کرد: موضوع انتقال وجه و کتمان آن است که پاسخ ندادید چه اتفاقی افتاده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید