خبر بد برای چلسی؛/ پیشنهادی که محال است یوونتوس قبول کند!


خبر بد برای چلسی؛/ پیشنهادی که محال است یوونتوس قبول کند!

غیرممکن است یوونتوس پیشنهاد معاوضه تیمو ورنر به‌علاوه پول نقد با ماتیس دی لیخت را قبول کند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ماتیس دی لیخت، مدافع میانی و هلندی بیانکونری در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد و او در چند هفته اخیر که در حال مذاکره با یوونتوس برای تمدید قرارداد بوده است. اما در آخرین جلسه در این هفته با یوونتوس، مدیر برنامه او بر سر قرارداد جدید به توافق نرسیده و به باشگاه اطلاع داد که دی لیخت آماده انتقال به لیگ برتر است. همچنین چلسی قصد دارد تا تیمو ورنر را به‌عنوان بخشی از قرارداد جذب ماتییس دی لیخت پیشنهاد دهد، اما به نظر می‌رسد قبول این پیشنهاد برای یوونتوس منطقی نیست و از سوی این باشگاه رد خواهد داشت.

خبر بد برای چلسی؛/ پیشنهادی که محال است یوونتوس قبول کند!

در حقیقت در حال حاضر ماتیس دی لیخت برای جدایی اصرار ندارد، اما یوونتوس در صورت رد تمدید قرارداد این بازیکن، شرایط فروش او را در تابستان را بررسی خواهد کرد. اسکای اسپورت مدعی شد چلسی نیز تمایلی به پرداخت بیش از 40 تا 45 میلیون یورو به اضافه تیمو ورنر برای مدافع هلندی ندارد و البته می‌تواند کریستین پولیشیچ را نیز به یوونتوس پیشنهاد می‌کند.

اما این انتقال برای بیانکونری که تنها چند هفته پیش شاهد جدایی جورجیو کیه‌لینی بودند، منطقی نخواهد بود. دی لیخت، لئوناردو بونوچی، دانیله روگانی و فدریکو گاتی، تنها مدافعان میانی موجود در رختکن باشگاه هستند و یوونتوس در صورت جدایی دی لیخت، باید یک مدافع درجه یک به‌خدمت بگیرد. اگرچه 40 میلیون یورو برای جذب گلیسون برمر از تورینو یا کالیدو کولیبالی از ناپولی کافی است، اما یوونتوس به پول بیشتری از فروش دی لیخت نیاز دارد. تنها فروش با مبلغی نزدیک به 100 میلیون یورو می‌تواند برای یوونتوس منطقی باشد تا یک مدافع میانی جدید و درجه یک جذب کنند.

همچنین یکی از اهداف مدیران یوونتوس این است که شرایط تیم را پایدارتر کرده و دستمزدها را کاهش دهد، بنابراین جذب بازیکنی مانند ورنر که بیش از 10 میلیون یورو در هر فصل در استمفورد بریج دریافت می‌کند، مقرون به صرفه نیست. برای گزینه جانشین دوسان ولاهوویچ نیز یوونتوس مهاجم ارزان‌تری مانند مارکو آرناوتوویچ از بولونیا را هدف قرار داده و بدین‌ترتیب قطعا پیشنهاد چلسی را رد می‌کند.

خبر بد برای چلسی؛/ پیشنهادی که محال است یوونتوس قبول کند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر