تست تصادف هاوال H6 ؛ یک چینی 5 ستاره + ویدیو


تست تصادف هاوال H6 ؛ یک چینی 5 ستاره + ویدیو

نتایج تست تصادف هاوال H6 منتشر شد. این شاسی بلند چینی توانست 5 ستاره ایمنی را از موسسه ANCAP استرالیا دریافت کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست تصادف هاوال اچ 6 را مشاهده کنید.شاسی بلند هاوال H6 که در نسخه معمولی با موتورهای بنزینی و هیبریدی به...

نتایج تست تصادف هاوال H6 منتشر شد. این شاسی بلند چینی توانست 5 ستاره ایمنی را از موسسه ANCAP استرالیا دریافت کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست تصادف هاوال اچ 6 را مشاهده کنید.

شاسی بلند هاوال H6 که در نسخه معمولی با موتورهای بنزینی و هیبریدی به همراه نسخه کوپه GT در بازار استرالیا به فروش می‌رسد، به تازگی در تست تصادف موسسه ANCAP استرالیا خوش درخشید و توانست 5 ستاره ایمنی را از آن خود کند.

گفتنی است موسسه ANCAP استرالیا نخستین بار در سال ماه مارس 2022 مدل بنزینی معمولی با موتور 2 لیتری هاوال H6 را مورد آزمایش قرار داد و برای آن امتیاز 5 ستاره ایمنی را در نظر گرفت. اکنون مدل‌های هیبریدی و GT این شاسی بلند چینی نیز با انجام چند تست اضافی موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شدند.

ویدیوی تست تصادف هاوال H6

موسسه ANCAP استرالیا در خصوص تست تصادف این شاسی بلند چینی اعلام کرد چند تست اضافی روی نسخه هیبریدی هاوال H6 انجام شد تا ایمنی باتری و سیستم‌های برقی فشار قوی آن به تایید برسد. پس از انجام این آزمایشات، تمام مدل‌های بنزینی و هیبریدی این خودروی چینی موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شدند.

تست تصادف هاوال H6 ؛ یک چینی 5 ستاره + ویدیوتست تصادف هاوال H6 ؛ یک چینی 5 ستاره + ویدیو

طبق گزارش منتشر شده، تمام نسخه‌های هاوال H6 در تست‌های تصادف این شرکت امتیاز مشابه‌ای را دریافت کردند. در واقع این خودروی چینی در سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده امتیاز 81 درصد، در حفاظت از عابران پیاده و دوچرخه‌سواران امتیاز 73 درصد، در حفاظت از سرنشینان کودک امتیاز 88 درصد و در حفاظت از سرنشینان بزرگسال امتیاز 90 درصد را از آن خود کرد.

کارلا هووگ، مدیر اجرایی ANCAP استرالیا در این خصوص بیان کرد این نخستین شاسی بلند جدید هاوال محسوب می‌شود که توانسته پس از مدت‌ها روانه بازار استرالیا شود و به همین دلیل کسب 5 ستاره ایمنی برای این خودروساز دستاورد بزرگی به شمار می‌رود.

تست تصادف هاوال H6 ؛ یک چینی 5 ستاره + ویدیوتست تصادف هاوال H6 ؛ یک چینی 5 ستاره + ویدیو

گفتنی است هاوال برای تمام مدل‌های شاسی بلند H6 به شکل استاندارد امکاناتی چون سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سیستم پایش نقاط کور، هشدار خروج از خط، دستیار حفظ حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار با ویژگی تشخیص عابران پیاده و دوچرخه سواران در نظر گرفته است. این شاسی بلند چینی در بازار استرالیا با قیمت حدود 23 هزار دلار به فروش می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)