دبیر: می خواهند فدراسیون ها به جان هم بندازند


دبیر: می خواهند فدراسیون ها به جان هم بندازند

رکنا ورشی: رئیس فدراسیون کشتی گفت: اینکه پولادگر بخواهد فدراسیون کشتی را به جان دیگر فدراسیون‌ها بیندازد کار قشنگی نیست و نفاق است.

به گزارش رکنا، علیرضا دبیر بعد از برگزاری جلسه مجمع عمومی فدراسیون کشتی و اختلاف‌نظرهایی که او با پولادگر معاون وزیر ورزش و یکی مسئولین داشت، اظهار داشت: اینکه میان حرف‌های پولادگر می‌آمدم به خاطر این است که معاون وزیر غیر واقع صحبت می‌‌کرد. همه می‌دانند که من آدم شفافی هستم و حرفم را می‌زنم. برخی می‌گویند هر حرفی را نباید بزنید اما من صادقانه حرف می‌زنم. واقعاً در حق کشتی ظلم کردن و اینکه وی بخواهد فدراسیون‌ها را به جان کشتی بیندازد کار قشنگی نیست و نفاق است.

وی افزود: هر کسی باید پاسخ خودش را بدهد. من پاسخگوی فدراسیون خودم هستم و همه چیز مشخص است. من قبلاً گفتم اکنون هم دوباره می‌گویم وزارت ورزش شاخص‌هایش را اعلام کند و براساس شاخص‌های آنها ما گزارش مالی تهیه کنیم هر جور که بخواهند ببینند باز فدراسیون ما جلو است. می‌دانید چه می‌گویم. یکبار می‌گویند این یکبار می‌گویند آن؛ من حرفم این است شاخص‌هایی را معرفی کنند. من مخلص همه فدراسیون‌ها هستم. می‌گویند تو لاکچری زندگی می‌کنی اینکه من تشک طبی برای بچه‌هایم می‌گذارم تا ورزشکاران‌ ما مصدوم نشوند لاکچری است؟ اکثر کشتی‌گیران ما دیسک کمر دارند بپرسید از بچه‌ها من الان خودم 45 ساله هستم نمی‌توانم راه بروم. حسن یزانی دیسک کمر دارد برای المپیک نمی‌توانست کار کند و بچه‌های دیگر. آیا تشک و متکای طبی می‌شود لاکچری؟! من خجالت زده‌ بچه‌هایم هستم. این دوستان می‌گویند برای ما پزشک و ماساژور بفرستید حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد اینکه شما با پولادگر به نتیجه نمی‌رسید و آیا طرف‌های‌تان را با وزیر مطرح می‌کنید، گفت: بله، ایشان غیر کارشناسی صحبت می‌کند. با همه احترام برای ایشان قائلم ایشان متخصص این کار نیست. آبروی کشتی مملکت را دست آقای پولادگر و امثال ایشان نمی‌دهم یا من را بردارند یا حرف کارشناسی بزنند. این دنیا و آن دنیا باید جواب بدهم من حرفم را می‌زنم خیلی‌ها شاید بدشان بیاید اما من برای دنیایم تلاش نمی‌کنم. امام زمان راضی باشد و آن دنیا بتوانم جواب بدهم و اینان بروند و هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند و خودشا ن می‌دانند با خودشان؛ ولی دوستان بداند والله، بالله تالله روی نفسم حرف نمی‌زنم.

دبیر در مورد اینکه با وجود شرایطی که پولادگر مجمع را ترک کرد ممکن است باعث برکناری شما شود، گفت: اصلاً برایم مهم نیست مگر من اینجا چسبیده‌ام.

وی در مورد اینکه اما کشتی ضرر خواهد کرد، اظهار داشت: کشتی ضرر نمی‌کند من هم زندگی‌ام را می‌کنم. کسی جایی چسبیده است یادتان باشد. جایی خواندم امام صادق (ع)‌ می‌گوید برای پست هم نباید لابی کرد اگر خوب باشی سراغت می‌آیند. اگر کارشناس باشی به سراغت می‌آیند. من علیرضا دبیر هستم. کیف می‌کنم. گوشه‌ای می‌نشینم و طرفدار کشتی می‌شوم، اما نمی‌گذارم کسی حرف زور و غیرکارشناسی بگوید. تماشاچی کشتی می‌شوم و تشویق می‌کنم، اما نمی‌گذارم حرف زور و غیرکارشناسی کسی بزند. من اینجوری بار آمده‌ام یکی از خصوصیات جنوب شهری بودن من همین است که حرف حق را می‌زنم حتی اگر به ضررم باشد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: به قول حاج قاسم سلیمانی دروغ نگویید و راستش را بگویید شاید فکر کنید آن لحظه به ضررتان بشود ولی در آخر به نفع شما خواهد شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا