آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا


آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا

ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزانی که وارد مقطع جدید تحصیلی می‌شوند، از فردا، پنج تیر، آغاز می‌شود و تا یازدهم شهریور ادامه می‌یابد.

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بر اساس اطلاعیه‌ی اداره‌ی کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی، دانش‌آموزان آمادگی۱ (استثنائی)، اول۱ (استثنائی)، اول مقدماتی(استثنائی)، پایه‌ی اول ابتدایی و پایه های تحصیلی هفتم، دهم می‌توانند به‌شکل انفرادی، با مراجعه به سامانه‌ی www.irtextbook.ir می‌توانید سفارش کتاب درسی خود را برای سال آینده ثبت کنید.

این در حالی است که دانش‌آموزان در بقیه‌ی پایه‌ها، از ۲۸ فروردین تا ۲۱ خرداد، سفارش کتاب‌های درسی خود را ثبت کرده بودند.

نکته‌ی مهم برای دانش‌آموزانی که وارد مقطع جدید تحصیلی می‌شوند، این است که مدارس جدیدشان هم می‌توانند به شکل گروهی، سفارش کتاب‌هایشان را در همین سامانه ثبت کنند.

این سامانه بازه‌ی زمانی ۱۲ تیر تا ۳۱ شهریور را هم برای اصلاح سفارش تمامی دوره‌های تحصیلی در نظر گرفته است.

تحویل کتاب درسی از اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، از دهم تا ۳۱ شهریور خواهد بود و مدارس هم کتاب‌های درسی را از ۱۴ شهریور تا اول مهر، به دست بچه‌ها می‌رسانند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه‌ی دوم شاخه‌های فنی و حرفه ای، کاردانش، رشته‌ی معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره‌ی اول متوسطه، ویژه‌ی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه‌ی محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان