درگیری لفظی پولادگر و دبیر در مجمع فدراسیون‌ کشتی +فیلم


درگیری لفظی پولادگر و دبیر در مجمع فدراسیون‌ کشتی +فیلم

در مجمع امروز فدراسیون‌ کشتی دوباره محمد پولادگر معاون وزیر و رئیس فدراسیون کشتی با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه مجمع عمومی فدراسیون کشتی دوباره علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش باز هم درگیری لفظی پیدا کردند.

پولادگر در مجمع خطاب به اعضا، عنوان کرد: به نظر من آقای دبیر کم لطفی کرده و شما هنوز آن را ادامه می‌دهید. من از ساعت ۷:۳۰ جلسه داشتم و مستقیم آنجا آمدم. ۲ ساعت صحبت کردیم، نه من کشش دارم نه شما. کشتی ورزش اول کشور است، افتخارات فراوانی داشته، مدال‌های زیادی کسب کرده اما من در جایگاهی هستم که باید پاسخگوی همه فدراسیون‌ها باشم که ۲۶ فدراسیون المپیکی هستند. فدراسیون‌های دیگر که مدال طلا دارند هم از من طلبکارند و انتظار دارند. در المپیک آتن کشتی طلا نگرفت و تکواندو و وزنه‌برداری مدال گرفتند. در لندن تعداد طلاهای وزنه‌برداری از کشتی هم بیشتر بود، در ریو کشتی یک طلا گرفت، بنابراین می‌گویم رشته‌های دیگر هم طلب دارند.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: عدالت اصلی تعادل است و باید در هزینه‌ها رعایت توازن کنیم. همه فدراسیون‌ها دوست دارند ماشین اختصاصی داشته باشند و این خیلی خوب است آیا می‌توان برای همه هزینه کرد؟ این هزینه‌ها غیرضروری است.

دبیر خطاب به او گفت که این هزینه‌ها از وزارت نبوده و پولادگر هم خطاب به او جواب داد اجازه دهید من هم حرف بزنم. من بلد نیستم جدل کنم و با جدل کار جلو نمی‌رود. یک ساعت گوش کردم.

دبیر گفت که شما ارتباط‌تان با فدراسیون‌های دیگر است. پولادگر هم عنوان کرد که متلک گفتن و نیش زبان زدن تخصص آقای دبیر است. وقتی رستورانی ساختید که می‌تواند بیرون‌بر باشد به هر حال از منابع دولت است. او فقط پای یک نفر را پای تلفن نکشید. نماینده‌های مجلس را به وسط آورد و وزیر را به چهارمیخ کشید.

دبیر گفت که شما آدم متدینی هستید، پولادگر پاسخ داد من به ظاهر متدین هستم.

پولادگر خاطرنشان کرد: به ما یک بودجه اعلام کردند و بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه تعیین کرده بود برای ورزش قهرمانی ۳۷۰ میلیارد بود.

در ادامه اعتراضات دبیر، معاون وزیر ورزش تهدید کرد اگر دبیر ادامه دهد مجمع را ترک می‌کند. وی عنوان کرد: من خسته شدم و هر چیزی آدابی دارد. اگر قرار باشد آقای دبیر توهین کند نمی‌شود.

دبیر گفت من از جنس آنها هستم و اگر آنها بتوانند شما را دور بزنند من را نمی‌توانند. شفاف صحبت کنید و باز کنید.

پولادگر با اشاره به پرداختی‌های وزارت ورزش، تصریح کرد: سال قبل ۸۵ درصد بودجه به فدراسیون‌ها تخصص یافت و کشتی ۱۰۰ درصد اعتبارات را گرفت. کشتی همیشه حمایت شده و کم لطفی است. از بودجه ۳۸ میلیاردی، ۳۹ میلیارد کشتی گرفته است. ما بودجه کشتی را صفر نکردیم. همین بودجه صفر را کشتی ۴.۵ میلیارد گرفته است. امسال بودجه‌ای که برای کل فدراسیون‌ها تخصیص دادند ۲۷۷ میلیارد بود یعنی از سال قبل هم کمتر. در کنار آن ۳۰۰ میلیارد مجلس تخصیص داد.

معاون وزیر ورزش یادآور شد: آنچه اتفاق افتاده ما نه تنها نمی‌توانیم به فدراسیون‌ها پول بیشتری بدهیم بلکه کمتر هم می‌شود. رشته‌های دیگر هم مخاطب خود را دارند، مدال گرفته‌اند، افتخار داشته‌اند. آیا به تیراندازی که تخصیصی داده نشده می‌توانم پولی ندهم؟ وضع کشتی خوب است و فدراسیونی داریم که چند ماه حقوق پرسنل خود را نداده است، بنابراین ما هم باید به آنها توجه کنیم.

دبیر گفت: من بچه جنوب شهر هستم و نمی‌توانم مثل شما صحبت کنم. آقای پولادگر روحانی است و اینگونه صحبت می‌کند. شما بگویید چرا بودجه را صفر کردید؟ شما ۴.۵ میلیارد را از بودجه ۷۰ میلیارد تبصره ۱۴ دادید که کمک مجلس است. اگر در موارد دیگر از شما عقب‌تر هستم در قهرمانی از شما جلوترم، من ابتدای سال ۳۸ میلیارد خرج کردم. دست شما بود که همین را نمی‌دادید.

پولادگر تاکید کرد: آقای دبیر گفت معلوم نیست مجلس تبصره ۱۴ را بدهد اما ما تعهد کردیم ۷۰ میلیارد را بدهیم.

سوال دبیر این بود: شما چطور بودجه ۷۰ میلیاردی مجلس را تصویب کردید نه ۶۹ میلیارد؟ پولادگر جو درست می‌کند تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودند. آقای پولادگر من مثل شما نیستم ماساژور را خط بزنم. من آدم استعفا دادن نیستم و مرا بردارید، من و خانواده‌ام از شما ممنون هم می‌شویم. من مثل شما نیستم دنبال معاون وزیری باشم. شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید.

پولادگر خاطرنشان کرد: این موضوع فقط برای کشتی نیست و حتی تیروکمان که ۱۲ میلیارد تصویب شده امسال پول نگرفته است. از طرفی من ماساژور خط نزدم، خبرنگار خط زدم! آقای دبیر ورزشکار بود من رئیس فدراسیون، او فقط توهین می‌کند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟